G: mikä tv-ohjelma on jäänyt mieleen lapsuudestasi?
Joita oli mielestäsi kiva katsoa..
aittakaa myös mitä " vuosimallia" olette
mulle on jäänyt mieleen Onnenpäivät (oi että, se Fonzie oli silloin joskus ihana!) ja Falcon Crest. Unohtamatta Öhmanin tavarataloa!
vm 73
Kommentit (18)
sitten muistan nähneeni betty boop (miten kirjoitetaankaan)
oon vm -83
Ritari Ässä, V, Dallas, Dynastia, Taistelupari.
vm 75
Ritari Ässä, Ihmemies (oli meinaan hyvä), Falcon Crest, Dallas, Dynastia, V (se vasta hyvä olikin), Hiidenvirta (oli pelottava, mutta must).
myös Konnankoukkuja kahdelle oli hyvä, tulee nyt uusintana ja näyttää jotenkin niin " vanhalta" ..
75
Lemmenlaiva (must), Dallas, Dynastia, Colbyt, Knots Landing, Ritari Ässä, Ihmemies, Falcon Crest, taisteluplaneetta Galactica, Taistelupari (ovatko muuten vielä naimisissa oikeassa elämässä?), Konnankoukkuja kahdelle, Kylmää Terästä, The Cosby Show ja Miami Vice. Tässä muutama ja lisää tulee varmaan mieleen kun rupeaa oikein kaivelemaan.
Ja vuosimallia -73 ollaan.
Ja jos lastenohjelmia muistelee, niin
NOPPA
PUOLI KUUSI
PIKKU KAKKONEN / Nalle Luppakorva
V oli tosi hyvä ja se Hiidenvirta. Murhasta tuli totta, LA Law, Ihmemies, Dallas, Dynastia, falcon Crest jne. Olin nuorena tv-narkomaani:)
Enkä ole seurannut yhtään noista ed. luetelluista ohjelmista. Vasta ihan viime vuosina olen alkanut katsoa tv:stä sarjoja.
Peukaloisen retket.
Näitä katsoivat vanhempanikin. Itse en ollut mikään suuri tv-fani.
Sitten pari sarjaa jotka tulivat joskus 80-luvun puolessavälissä. Toinen oli muistaakseni nimeltään Seitsemän veljeksen morsiamet ja se toinenkin jotain Seitsemän tien... jotain? Tässä jälkimmäisessä oli joku aikakone joka käynnistyi timanteilla tms. Muistaako joku tarkemmin?
siis: Triffidien kapina oli tosi jännä kuin myös Safiiri ja Teräs!!!
Ja sitten oli Noppa-ohjelma ja se, missä kaksi englantilaista bobbya sanoi:" hello, hello, hello" ja kyseli:" where is the cat?" Toinen lienee ollut Hardwick?
Koulukaverilla oli kaapelikanava ja salliva äiti, joka oli yleensä iltaisin poissa ja heidän lastenhoitaja antoi katsoa ohjelmia, joita ei kotona olisi saanut katsoa, kun tulivat niin myöhään. Ainakin Charlien Enkelit, Starsky & Hutch sekä 6 miljoonan dollarin mies.
Dallasia ja Dynastiaa ym. katsoin toki myös, mutta niitä vähän isompana, nämä yllämainitut oli ihan lapsuuden (alle 9v.) muistoja.
niin ja vm. 1971
onhan noita vaikka ja mitä
mutta lasten ohjelmista jääny mieleen mm.:
eetu nalle
vommelit
halinallet
jem
V ihan ykkönen :)
ritariässä
katuhaukka
ja muistan ainakin Dallasin, Dynastian, Ihmemiehen, V:n, Miami Vicen, KOnnankoukkuja kahdelle, Yön kuumuudessa, Hollywood Beatin, Susikoiran Roin, Tripodien ajan, Pieni talon preerialla, Pala taivasta pala maata, Smurffit, Pätkiksen, Muppet Shown, Paha yskä ja yhä pahenee, Spede ja Vesku show:t jne lista olis loputon :)
vm 75