Torilla tavattu Nella Salonen ihastutti haastattelussaan – ”Olen tällainen perustallaaja, joka sanoi hassun jutun”
Koko kansa ei ole jääkiekkohullua. Hienoa että tämän puoliskon äänikin kuului ilman kaunistelua 👍
Kommentit (71)
Tämä on nyky-yhteiskunnan kuva. Väkisin leivotaan b-julkkiksia, jotta lehdet myy. Ja nuorten tavoitteena on yläasteelta lähtien julkisuus ja raha somesta. Tai provider-suhde.
Toivottavasti tämä ei lähde mukaan tuohon vaan hankkii ammatin ilman sometyrkky-julkisuutta.
"Hän kertoo saapuneensa Kauppatorille noin viisitoista minuuttia ennen haastattelua ja vain päättäneensä mennä juttelemaan, kun näki kameran. "
Eli tyrkytti itse itseään julkisuuteen.
Sai oman 15 minuuttisensa julkisuudessa.
Tulee ihan hawk tuah -tyttö mieleen. Kohta Nellalla on oma kryptovaluutta!
Oliko tämä joku järjestetty juttu? Nyt menossa Valavuoren kamppailutapahtumaankin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku järjestetty juttu? Nyt menossa Valavuoren kamppailutapahtumaankin.
Onko 241tästä jotain todisteita?
Heh, näin videon missä hän juoksi Ylen kameran perässä ja pyytää itse päästä haastatteluun. Suunniteltu juttu. Nyt oli Valavuoren matsissa.
B-luokan Seiska sarjaan Tuksun ja Iidan perässä.
Nätti tyttö teki itsestään täyden pellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 241tästä jotain todisteita?
Katso Gekkonen net video löytyy googlaamalla, Nella juoksee toimittajan perässä ja kysyy saako tulla haastatteluun.
Nella, Iida, Tuksu, Susanna Penttilä, siinä on tulevaisuus.
Nella poikkeaa kyllä näistä muista mainitsemistasi monin tavoin ja yksi niistä koulutus. Kyseinen nuori nainenhan opiskelee Aalto-yliopistossa sisustusarkkitehdiksi. Vuoden, parin päästä valmistuu.
Toki siitä huolimatta voi olla halua julkisuuteen, mutta jos pitää pakan kunnossa, voi olla paljon hyötyäkin tästä.
Samaan sarjaan menee, toivoi Heleniusta päätyi Valavuoreen
Upea ilmestys! Ja huumorintajuinen. Täysi paketti.