Bikinit leijonien kultajuhlassa oli minusta täysin OK!
Minusta naisartistin esiintyminen bikineissä leijonien kultajuhlassa oli täysin hyväksytty juttu! En näe asiassa minkäänlaista ihmettelyn aihetta enkä ymmärrä porua, jota asiasta on käyty! Totta kai nainen voi pukeutua seksikkäästi bikineihin jos hän haluaa! Ei se ketään loukkaa ja se on miehille kivaa silmänruokaa! Mitä pahaa siinä voisi olla? Käärijä esiintyi ilman paitaa yläkroppa paljaana naisille samaisessa kultajuhlassa, tästä ei noussut porua!
-Mies42
Iltalehti kirjoitti asiasta myös.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d371b9b-7da2-4935-916f-65c492…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on ok! Vai pitääkö Suomessa kohta kaikkien naisten olla säkillä peitettynä?
Onpas naisella kivat vaihtoehdot, säkki tai bikinit. Ei mitään siltä väliltä? Miksi aina täytyisi riisua itsensä puolialastomaksi? Mistä se kertoo? Pitäisikös Stubbin tai pääministerin ja naispuolisten päättäjienkin keikkua uima-asuissa? Joku Erika euroviisulavalla vetämässä höpöhöpöshow'ta menee, mutta arvokas MM-voittajien kunniaksi järjestetty juhla (missä ei kuitenkaan tarvitse pönöttää) ja b-luokan pikku julkkishoilottaja Salkkareista laittaa tissit framille ja pakarat paljaiksi. Mautonta. Eikä osaa edes laulaa.
Ja tähän tulee kateellisuusvastauksia ja sata alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Itse suhtaudun laimean huvittuneesti. Oikeastaan on minulle yhdentekevää, jos joku nainen haluaa esitellä itseään julkisesti. Minä haluan parantaa naisten asemaa yhteiskunnassa. Mutta en usko, että se paranee tunteella se paranee vain ja ainoastaan järjellä. Naisten on nostettava rimaa, ei kannata tuhlata aikaa lätkäriehujiin, jotka nolaavat hölmöillä käytöksellään korkeintaan itsensä.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Ja sitten ihmetellään miksi miljoonat ihmiset juoksentelevat ympäriinsä valtava arvottomuuden tunne ja itsetunto-ongelmat niskassaan.
Ehkä tavoittelee samanlaista kuuluisuutta kuin taannoinen kultamekkotyttö (nimi ei muistu mieleen).
Joo, muuten ok, mutten päässyt panemaan biksutyttöä, joten se oli huono puoli.
On kuin laittaisi rahaa pankkiin kun persettä näyttää julkisesti.
HUOH, MIEHET ON VAAN NIIN HELPPOJA😆
PISSIS TYRKKY
Kehorotusyrjintää?