skitsofrenia, mitä skitsofrenia on?
Mitä se on ilman paskan jauhantaa?
Lue mitä kirjoitin ja vastaa, selitä esimerkki
Kommentit (28)
Edelleen:skitsofreniani lisäksi minulla on autismikirjoon kuuluvaa erityisherkkyyttä ja aistiyliherkkyyttä.
Raamatussa Jeesus ajoi paljon ulos näitä korvaan kuiskuttelevia mörköjä.
Nykyisin kun Jumalan sana on enemmän ja vähemmän pannassa, niitä kutsutaan mielenterveysongelmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniani on pääasiallisesti ihmispelkoa.Pelkoa siitä,että kaikki tietäisivät kuka olen,että he haluavat minulle pahaa ja vainoavat,että olisin joku silmätikku.Lisäksi kuulen ääniä puhelimestani,kuvitellen viranomaisten salakuuntelevan puhelintani ja epäilevän minua häiriköinnistä,mihin tietenkään ole syyllistynyt!Että tällaista.
Voimia ja jaksamista sinulle kovasti! Ihmispelko on maailmassa yleinen asia. Se ei vielä tee ihmisestä erilaista. Loppujen lopuksi jokaikinen ihminen on epätäydellinen. Vain Jeesus oli täydellinen ihminen. Jos Jeesus olisi maan päällä hän parantaisi sinut. Koeta löytää mukavaa tekemistä. Sellaista, mistä oikeasti tykkäät! Piirtäminen, kirjoittaminen, musiikki. Usein skitsofreenikot ovat erittäin lahjakkaita tekemään omaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä, että skitsofreenikko ei koe olevansa skitsofreenikko, häneltä puuttuu usein ns sairauden tunto.
Mitä sairaus sitten haittaa jos potilas voi hyvin
No ei se sitä tarkoita, että voi hyvin, vaikka ei tajua olevansa sairas.
Liika dopamiini aivoissa saa aikaan harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniani on pääasiallisesti ihmispelkoa.Pelkoa siitä,että kaikki tietäisivät kuka olen,että he haluavat minulle pahaa ja vainoavat,että olisin joku silmätikku.Lisäksi kuulen ääniä puhelimestani,kuvitellen viranomaisten salakuuntelevan puhelintani ja epäilevän minua häiriköinnistä,mihin tietenkään ole syyllistynyt!Että tällaista.
Voimia ja jaksamista sinulle kovasti! Ihmispelko on maailmassa yleinen asia. Se ei vielä tee ihmisestä erilaista. Loppujen lopuksi jokaikinen ihminen on epätäydellinen. Vain Jeesus oli täydellinen ihminen. Jos Jeesus olisi maan päällä hän parantaisi sinut. Koeta löytää mukavaa tekemistä. Sellaista, mistä oikeasti tykkäät! Piirtäminen, kirjoittaminen, musiikki. Usein skitsofreenikot ovat erittäin lahjakkaita tekemään omaa musiikkia.
Kiitos lohduttavista sanoistasi.
Oireisiin kuuluu persujen näkeminen joka paikassa.