Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paikka on Flamingo Spa?

Vierailija
30.09.2008 |

Voiko siellä olla koko päivän ja mitä maksaa? Olemme 5 henk. perhe ja lapset 5, 6 ja 8 vuotiaita (kaikki osaavat uida). Onko hyppytornia tms?0,

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spa ja vesipuisto erikseen. Sinne kylpylän puolelle on 20 vuoden ikäraja, mutta vesipuistoon pääsee lasten kanssa. Maksaa 20 e/ hlö, alle 4v. ilmaiseksi. Saa olla 2,5 tuntia. Pukuhuoneet on sekavat ja ei ole naisten ja miesten pukuhuonetta erikseen, vaan vaatteet vaihdetaan kopissa, josta ne kannetaan lukittavaan kaappiin. Pesuhuoneet ja sauna on miehille ja naisille erikseen.

Siellä on iso, matala lastenallas, jossa on leluja ja pari pientä liukumäkeä. Lisäksi on on iso allas, joka jakautuu kahteen eri osaan. Muutama iso hieno liukumäki ja pari isohkoa poreallasta.

Jos ei ole liikaa väkeä, kiva paikka. Kun olin itse siellä, siellä ei ollut juuri ketään ja oli tosi ihanaa. Vesi on todella lämmintä.

Vierailija
2/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen siinä uskossa, että miesten ja naisten pukuhuoneet on erikseen!!

Nimim. nainen, joka evakuoitiin ulos miesten pukuhuoneen kautta

Saa olla 2,5 tuntia.

Pukuhuoneet on sekavat ja ei ole naisten ja miesten pukuhuonetta erikseen, vaan vaatteet vaihdetaan kopissa, josta ne kannetaan lukittavaan kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne mennään ulkovaatteilla on sekakäytössä. Eli kun istut siellä kuivaamassa vaikka hiuksia, niin miehiä marssii ohi. Minäkin nimittäin olin siellä ja näin omin silmin. Mutta pesuhuone (eli suihkutilat) ja sauna on erikseen miehille ja naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan