Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua nää puhelut oudoista numeroista on? Jotka vielä lyövät luurin korvaan.

Vierailija
31.01.2025 |

Vastaan outoihin numeroihin jos odotan puhelua. Yleensä kauppiaita. Jotkut sanovat pari lausetta ja lyövät luurin kiinni. Keitä nämä ovat? Mitä haluavat?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelevat numeroita ja jos vastaat nii myyvät eteenpäin.

https://telemarkkinointikielto.fi/palvelut/kilpi 

Vierailija
2/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata lainkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkii ootko kotona ja asentaa seurantasovelluksia.  Myös ammattivarkaat merkkaa ovilla onko kotona. Seuraavat liikkeitä asentamalla puhelimiin seurannan. Samoin se käy niiltä jotka pyytää lainaa puhelinkonetta saanko soittaa. Puhelu menee usein Venäjälle. 

Vierailija
4/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuhan se sieltä varmaan sitten soittelee. Mistä lie saanut puhelimen.

Vierailija
5/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne näitä 040-alkuisia numeroita? Mulle tuli myös yhdessä vaiheessa usein puheluja niistä. Oon kyllä miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja, ihan jotain tiedustelujuttuja myöten. Mutta en siis tiedä. Joskus oli muistaakseni lehdessä juttu, eikä siinäkään muuta kuin pohdittu syytä.

Vierailija
6/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin viimeviikolla luxenburgista. En vastannut , annoin vaan soida loppuun.

Vierailija
7/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuhan se sieltä varmaan sitten soittelee. Mistä lie saanut puhelimen.

Vessasta. Monesta löytyy pillupuhelin.

Vierailija
8/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekaisin ja pihalla olet kun et ole noista kaikenmaailman soittohuijauksista kuullut.

Vierailija
9/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä  vastaa tai älä soita jos katkaisevat.Kyllä sinunkin pitäisi jo tietää jos pössöttää koitetaan.Vai oletko pössöttäjä?

Vierailija
10/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sekaisin ja pihalla olet kun et ole noista kaikenmaailman soittohuijauksista kuullut.

Mitä nuo 040-alkuiset numerot siis huijaavat? Mä soitin kerran vahingossa siihen takaisin, kun luulin, että se oli se numero, josta mulle oli tullut yksi asiapuhelu. No, ei se mihinkään yhdistänyt, vaan tuli vain, että valitsemanne numero ei ole käytössä. 

Vierailija
11/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää googletan numeron ja melkein aina löytyy varoitus. Niinpä lisää numeron yhteystietoihin ja merkinnällä älä vastaa. Mutta niitä puheluita tulee kyllä paljon. 

Vierailija
12/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne näitä 040-alkuisia numeroita? Mulle tuli myös yhdessä vaiheessa usein puheluja niistä. Oon kyllä miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja, ihan jotain tiedustelujuttuja myöten. Mutta en siis tiedä. Joskus oli muistaakseni lehdessä juttu, eikä siinäkään muuta kuin pohdittu syytä.

Itse olen blokannut seuraavat numerosarjat:

045-7750....

040-925....

040-924....

040-923....

040-921....

Vierailija
13/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joskus soitettiin Norjan, Espanjan ja muidenkin maiden suuntanumeroista, kun vastasin,ulkomaan aksentilla joku sanoi hello, laitoin luurin heti kiinni joskus ei  kuulunut mitään.

Vierailija
14/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitteli DNA:n sopparimyyjä, antoi hälyttää kaksi kertaa ja kiinni. Tämä siis ainakin 4 - 5 kertaa. Ketutti melkoisesti. Ei siinä ehdi kaivaa puhelinta esille. Prle. Annoin palautetta.

Vierailija
15/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle naapurille soitettiin ja sanottiin että voiko ne tulla esittelee  jotain auringo paneeleja. Naapuri sanoi ettei ole kotona. Seuraavaksi naapuriin murtauduttiin.

Vierailija
16/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on paljonkin ohjeita missä neuvotaan miten seurantaa tehdään myös mopoja voi seurata kuin kännykkää. Voi siirtää puhelut textarit omaan numeroon toisesta koneesta ja kuunnella ihan ilman sovelluksia langattomat kuulokkeet kun asentaa toisen puhelimeen. Piilokamera on yhtä pieni kuin kännykän kamera ja valvonta kameran. Eli joku on voinut hakkeroida toisen puhelinkoneen niin että käyttää toisen kameraa tämän tietämättä. 

Vierailija
17/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

040 925... ovat olleet kivasti alktiivisia tällä viikolla. En tiedä mitä nämä on, mutta en ole vastannut yhteenkään.

Vierailija
18/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ensinkään outoihin numeroihin jos en tiedä odottaa soittoa.

Vierailija
19/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään toimittajat on shakaaneja. Vakoilee mistä saisi juttuja niin vaikka lukee muiden Facebookin sähkikset ja seurailee. Uskonnoissa samoin vahditaan kytätään seurataan. Kouluissa pitää opettaa että maapallolla on miljoonia uskontoja jotka kaikki luulee olevansa ainoa oikea , joten on miljoonia oikeassa olevia uskontoja jotka on kaikki väärässä tässäkin asiassa. Älä hakkeroi toisten tietoja elä oma elämäsi. 

Vierailija
20/25 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä  vastaa tai älä soita jos katkaisevat.Kyllä sinunkin pitäisi jo tietää jos pössöttää koitetaan.Vai oletko pössöttäjä?

On tapana vastata, jos odottaa puhelua. Joskus tulee sellaisesta, jota ei ole tallennettuna.

Yksi selitys on se, että puhelinmyyjillä joku automaatti valitsee useamman numeron kerralla ja kun ensimmäinen vastaa, muut puhelut katkeavat. Mulle on tullut puheluja Iranista. En osaa sitä kieltä, en ole vastannut. Mutta kerran soi puhelin ja kysyttiin jotain Abdullahia. Puhelu tuli ulkomaalaisvirastosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi