Juhlitko mm-kultaa?
Kommentit (24)
En koska sehän ei ollut minun voittoni enkä minä siitä mitään saa. En seuraa muutenkaan urheilua sillä tavalla että, se olisi kun olisi mukana jossain mistä ei tajua miksi juhlii tällästä.
Jos voittaisin lotossa itse tai olisi joku onnistuminen omissa asioissa sitä juhlisin mutta toisten urheilun juhliminen ei ole mun juttu.
En. Ei ole minun saavutukseni, enkä ole tehnyt mitään voiton eteen. Juhlikoon asianosaiset, voitto on heidän ja kaikki kunnia myös.
Iloinen heidän puolestaan ollut koko päivän!
Katson ohjelmaa. Jos se on juhlimista, niin sitten juhlin.
En. Johtuu ehkä keski-ikäistymisestäni, tai sitten mestaruuksia tulee nykyään sen verran usein, ettei se tunnu enää niin ihmeelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
ja vielä tv-ohjelmia perutaan!
Sen sijaan, että pääsisit katsomaan "kuinka pääsen eroon läskeistäni" pääset näkemään kuinka nuoret, urheilulliset ihmiset voi saavuttaa suuria asioita. Luulisi sen olevan ihan yhtä kannustava ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
En koska sehän ei ollut minun voittoni enkä minä siitä mitään saa. En seuraa muutenkaan urheilua sillä tavalla että, se olisi kun olisi mukana jossain mistä ei tajua miksi juhlii tällästä.
Jos voittaisin lotossa itse tai olisi joku onnistuminen omissa asioissa sitä juhlisin mutta toisten urheilun juhliminen ei ole mun juttu.
Onko kivaa olla autisti?
Vierailija kirjoitti:
Vähän meni fiilis voitosta, kun miettii kuinka iso asia se olisi ollut Sveitsille.
Meillä näitä mestaruuksia jo on
Taidat olla nainen ja/tai sosialisti kun kuvittelet, että säälistä pitäisi antaa voitto 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa kiekkojanarien juhlinnat. Huomattavasti kovempia urheilijoita löytyy jopa Suomesta, mutta eivät he saa murto-osaakaan siitä hypetyksestä medialta, mitä nämä kumikiekon läpsyttelijät. Toivottavasti joukkueessa on edes yksi sen verran älyä omistava, että boikotoi näitä tyhjänpäiväisiä juhlia. Jo senkään puolesta kiekkokulta ei maistu miltään, kun tänä vuonna pelattiin jo olympialaiset, joissa sentään oli mukana kaikki parhaat. Nyt pelkästään Suomi ja Sveitsi panostivat näihin mömmöm-kisoihin. Noloa.
Vähäx sä oot toxic 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Vähän meni fiilis voitosta, kun miettii kuinka iso asia se olisi ollut Sveitsille.
Meillä näitä mestaruuksia jo on
Sveitsi pelaa myös jalkapallon mm-kisoissa ja pääsee ainakin alkulohkosta eteenpäin.
En, enkä katsonut yhtään sekuntia jääkiekkoa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Totta kai ja mun serkkukin on yksi leijonista 😍
En edes tiedä mistään mm kullasta. Mikä laji? Jääkiekko? Taas? En ole enää lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja vielä tv-ohjelmia perutaan!
Sen sijaan, että pääsisit katsomaan "kuinka pääsen eroon läskeistäni" pääset näkemään kuinka nuoret, urheilulliset ihmiset voi saavuttaa suuria asioita. Luulisi sen olevan ihan yhtä kannustava ohjelma.
läskiä mulla ei ole ja urheilen joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa kiekkojanarien juhlinnat. Huomattavasti kovempia urheilijoita löytyy jopa Suomesta, mutta eivät he saa murto-osaakaan siitä hypetyksestä medialta, mitä nämä kumikiekon läpsyttelijät. Toivottavasti joukkueessa on edes yksi sen verran älyä omistava, että boikotoi näitä tyhjänpäiväisiä juhlia. Jo senkään puolesta kiekkokulta ei maistu miltään, kun tänä vuonna pelattiin jo olympialaiset, joissa sentään oli mukana kaikki parhaat. Nyt pelkästään Suomi ja Sveitsi panostivat näihin mömmöm-kisoihin. Noloa.
Vähäx sä oot toxic 💁🏼
Mitä se on?
Toxic on toxic. Ooks vähän retard tai jotain ku et underdstand?
Huomaa kyllä, että autisti- ja naisvaltaisilla keskustelufoorumeilla ei lätkästä paljoa välitetä 😅
En ainakaan viinaa juomalla, mutta onnittelut vaan pelaajille ja valmentajille huippusaavutuksesta.