Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nella 24v kertoo sen miksi Suomessa seurataan jääkiekkoa: Jotta pääsee ryyppäämään

Vierailija
01.06.2026 |

Juopolle kansalle tämä on tärkeä juhalapäivä, kuten kaikki päivät kun pääsee juopottelemaan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000012047648.html

Haastattelussa käy ilmi, ettei Salonen ole juuri seurannut kiekkoa. Haastattelija kysyi, miten suuri merkitys Leijonien voitolla on Saloselle.

– No semmonen, et pääsis dokaamaan, ei oikein mikään muu, Salonen totesi.

Seuraavaksi haastattelija tiedusteli, onko Salosella lempipelaajaa tai seuraako hän jääkiekkoa. Vastaus molempiin oli tiukka ei.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media haluaa aina "kultamekko-iidansa". 

Vierailija
42/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihtyneen haastattelua ei pitäisi julkaista, onneksi oli sentään aikuinen haastateltava. 

No eihän tuo ollut mitenkään päihtynyt ja tuskinpa oli vielä juonut yhtään: ettekö te maallikot juopumusta tunnista taikka sitä jos joku EI ole juopunut?

Miten noin monet ovat noin elämästä vieraantuneita?

Tämä Nella vain oli supliikkinainen ja hän näyttää myös ymmärtävän, mikä tässä lyhyessä ja katoavassa elämässä on tärkeää: toisin sanoen, hänellä on oikea asenne. Lisäksi hän esitti asiansa humoristisesti ja älykkäästi.

Jätkä 54 vuotta

En minä katsonut haastattelua, luin vaan tekstin. Ei täällä töissä kehtaa dokausvideoita huudatella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille kaikki juhlat on vain tekosyy ryypätä, jopa joulu on nykyään pelkkää kännäämistä suomalaisten kodeissa.

Vierailija
44/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miesijä

Vierailija
45/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ryyppäämään ollut edes menossa. Kunhan halusi naamansa julkisuuteen. Tulee jotenkin Case Iida Vainio mieleen.

Vierailija
46/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media haluaa aina "kultamekko-iidansa". 

Joo mitä niillä urheilijoista ja heidän saavutuksesta, kun niiden varjolla voidaan saada medialle uusi turha suosikkijulkkis.

Vierailija
47/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo dokaaminen on syy ja sitten saa pilluakin helpommin naisilta kun suomi voittaa.

Sen voi tehdä paljon rehellisemmin. Juodaan ja leikitään aikuisten leikkejä. Kun kuitenkin monet haluaa juoda kun katsovat peliä niin pelit voi pelata lauantaisin. Oli se urheilulaji mikä tahansa niin eihän sillä ole mitään merkitystä tai vaikutusta katsojien elämään. Ja voi hellanlettas kuinka ne pelit otetaan vakavasti. Urheilulle on oma osionsa uutisissa ja pelejä on loputtomasti. Joku oikein penkki urheilija oli niin vaisu töissä kun joku brittiporukka oli hävinnyt pelin. Siis joskus on siitä aikaa. 

Vierailija
48/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nella oli just sellainen nykyajan tyhjäpää. Jos olisi kysytty mistä lajista oli kyse, niin Netta olisi vastannut, simpukka..

Juuri tuollaisia idiootteja koulujärjestelmämme päästää läpi. Valitettavasti.

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan. 

Jääkiekkoilijoiden ei tarvitse älyllä loistaa ja sikiävätkin ahkerasti.

Miten niin ei tarvi älyllä loistaa? Eivät voittaneet tuurilla, ei ole sulle juopolle tutusta lajista kyse, eli lotosta.

Tämä. Kyllä jääkiekkoilijat ovat hyviä koulussa. Selännekin on suunnitellut ydinvoimalan joka toimiikin.

Sitähän ei moni tiedä mutta teemu opettaa sivutöinään kvanttifysiikkaa. Ne sanoivat siellä yliopistolla että teemun puheilla on jännä vaikutus ne saa ajan ikään kuin pysähtymään. Tässä mietitään myös sitä onko juuri jääkiekon pelaaminen se syy. Jo jari kurrista sanoi joku että se on niin tyhmä että kellotkin pysähtyy kun se astuu huoneeseen. Jätkät ovatkin väärin ymmärrettyjä neroja. 

Vierailija
49/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella haluaa olla uusi Iida, mutta tällä kertaa keinona käytetään ns. täydellistä tietämättömyyttä, mikä ei pidä täysin paikkaansa, vaan manifestoinnit ollut pitkään tulilla. SE tietty on jo katsastettu ja odottaa vain saalistamista. :D Alkoholi tuskin on hänen motivaatio numero yksi. Go girl go!

Vierailija
50/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellasta tuli nyt julkkis, se on niin helppoa Suomessa.

Vierailija
51/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistilla löytyy aina tekosyy juomiseen. 

Vierailija
52/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti se video. Hauska tyyppi.

Kannattaa katsoa syvään hengittäen pidemmän aikaa peiliin, jos kansanjuhlaan osallistuva nuori mimmi aiheuttaa ärsytystä tai vihaa. Itse olen melkein keski-ikäinen, ja todellakin olisin lähtenyt torille ellei tänään olisi soinut kello 5.50. Enkä jaksa katsoa lätkää minuuttiakaan. Juhlat on aina hauskoja, varsinkin kun ihmiset oikeasti lähtevät liikkeelle.

Koittaisitte ärripurrit joskus.

Vierailija
53/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella söpö tyttö. Missäköhän baarissa, tms., hän on töissä?

Vierailija
54/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistilla löytyy aina tekosyy juomiseen. 

Ja muutaman vuoden välein kansan torille keräävä urheilutapahtuma on niillekin hyvä syy juoda, jotka eivät usein juo. 

Paatunut ryppyotsainen kuivakurkku ei sitä ymmärrä.

Vierailija
55/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella söpö tyttö. Missäköhän baarissa, tms., hän on töissä?

Jos joku tietää niin ällös kertoko.

Vierailija
56/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sen tyyppistä penkkiurheilua, johon kuuluu kännääminen. Aika ristiriitaista touhua. Itse jos olen katsomassa jotain ottelua, niin haluan oikeasti seurata sitä kunnolla, enkä vain huutaa kurkku suorana koko ajan ja ottaa siinä samassa viinaa. 

Vierailija
57/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti se video. Hauska tyyppi.

Kannattaa katsoa syvään hengittäen pidemmän aikaa peiliin, jos kansanjuhlaan osallistuva nuori mimmi aiheuttaa ärsytystä tai vihaa. Itse olen melkein keski-ikäinen, ja todellakin olisin lähtenyt torille ellei tänään olisi soinut kello 5.50. Enkä jaksa katsoa lätkää minuuttiakaan. Juhlat on aina hauskoja, varsinkin kun ihmiset oikeasti lähtevät liikkeelle.

Koittaisitte ärripurrit joskus.

Vähän liian tekemällä tehty ja käsikirjoitettu omaan makuun, mutta julkisuutta hän halusikin.

– No semmonen, et pääsis dokaamaan, ei oikein mikään muu, Salonen totesi

– Jotenkin vaan houkutteli se mikrofoni siellä, kun näin sen. En tiennyt, että se oli livelähetys.

– En edes tullut juomaan sinne torille, mutta se oli minusta hauskasti sanottu, niin sanoin sen.

Vierailija
58/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sen tyyppistä penkkiurheilua, johon kuuluu kännääminen. Aika ristiriitaista touhua. Itse jos olen katsomassa jotain ottelua, niin haluan oikeasti seurata sitä kunnolla, enkä vain huutaa kurkku suorana koko ajan ja ottaa siinä samassa viinaa. 

Tämä on muuten asiaa. Erilaiset urheilushowt ja yleisölle esitettävät pallopelit on tarkoitettu nimenomaan siihen, että niitä seurataan tosissaan ja kunnolla. Ei suinkaan viihteeksi ja yhteishengen nostattamiseen, kuten moni luulee.

Vierailija
59/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella oli just sellainen nykyajan tyhjäpää. Jos olisi kysytty mistä lajista oli kyse, niin Netta olisi vastannut, simpukka..

Siis jos ei ole kiinnostunut jääkiekosta on oltava tyhmä??

Vierailija
60/60 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi