Nella 24v kertoo sen miksi Suomessa seurataan jääkiekkoa: Jotta pääsee ryyppäämään
Juopolle kansalle tämä on tärkeä juhalapäivä, kuten kaikki päivät kun pääsee juopottelemaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000012047648.html
Haastattelussa käy ilmi, ettei Salonen ole juuri seurannut kiekkoa. Haastattelija kysyi, miten suuri merkitys Leijonien voitolla on Saloselle.
– No semmonen, et pääsis dokaamaan, ei oikein mikään muu, Salonen totesi.
Seuraavaksi haastattelija tiedusteli, onko Salosella lempipelaajaa tai seuraako hän jääkiekkoa. Vastaus molempiin oli tiukka ei.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nella oli just sellainen nykyajan tyhjäpää. Jos olisi kysytty mistä lajista oli kyse, niin Netta olisi vastannut, simpukka..
Juuri tuollaisia idiootteja koulujärjestelmämme päästää läpi. Valitettavasti.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Jääkiekkoilijoiden ei tarvitse älyllä loistaa ja sikiävätkin ahkerasti.
Miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että lisääntyminen vähenee koko ajan ja on ennätysvähäistä?
Päihtyneen haastattelua ei pitäisi julkaista, onneksi oli sentään aikuinen haastateltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nella oli just sellainen nykyajan tyhjäpää. Jos olisi kysytty mistä lajista oli kyse, niin Netta olisi vastannut, simpukka..
Miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että lisääntyminen vähenee koko ajan ja on ennätysvähäistä?
Nykyään tällaisenkin ymmärtäminen on liian monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Päihtyneen haastattelua ei pitäisi julkaista, onneksi oli sentään aikuinen haastateltava.
Ei ollut aikuinen, vaan alle 30-vuotias. Ihminen on aivoistaan vielä fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vierailija kirjoitti:
Häh, mitä tekemistä tällä on koulujärjestelmän kanssa?
Jos jääkiekko ei kiinnosta, niin voihan sitä ihan reilusti kertoa, että ei ole katsonut yhtäkään peliä eikä tunne kiekkoilijoita.
Nuori nainen huomasi, että kansanjuhla tulossa ja päätti lähteä mukaan. Ei kai siinä sen kummempaa.
Sääliksi käy. Tuollainen haastattelu voi leimata loppuelämäksi. Työhaastattelija saa nimellä googlatessaan tuon haastattelun ensimmäisenä hakutuloksiin.
Nella on sen verran pahasti päihdeongelmainen, että kuvittelee kaikkien muidenkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Tuollainen haastattelu voi leimata loppuelämäksi. Työhaastattelija saa nimellä googlatessaan tuon haastattelun ensimmäisenä hakutuloksiin.
Mitä sitten? Haastattelu oli suomeksi ja työt ovat Intiassa.
Suomessa sentään vaan ryypätään ja juhlitaan, toisin kuin monessa muussa maassa. Niissä ryypätään, juhlitaan, poltetaan autoja ja järjestetään joukkotappeluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tarvi älyllä loistaa? Eivät voittaneet tuurilla, ei ole sulle juopolle tutusta lajista kyse, eli lotosta.
Tämä. Kyllä jääkiekkoilijat ovat hyviä koulussa. Selännekin on suunnitellut ydinvoimalan joka toimiikin.
🤣
En minäkään jääkiekosta mitään ymmärrä. Jos olisin nuori, niin olisin hyvinkin voinut lähteä kaupungille kokemaan tunnelmaa. Olen kuitenkin keski-ikäinen, en käytä alkoholia ja olin just tullut iltavuorosta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jääkiekosta mitään ymmärrä. Jos olisin nuori, niin olisin hyvinkin voinut lähteä kaupungille kokemaan tunnelmaa. Olen kuitenkin keski-ikäinen, en käytä alkoholia ja olin just tullut iltavuorosta kotiin.
Taidat siis olla sellainen nykyajan hempukka, joka ei mistään mitään ymmärrä. Onneksi olen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis olla sellainen nykyajan hempukka, joka ei mistään mitään ymmärrä. Onneksi olen vanhempi.
Kuinka vanha sinä olet?
Minä hempukka olen 58-vuotias, sairaanhoitaja akuuttiosastolla, äiti ja mummo.
Jengi ottaa huumorikommentin todesta. Olihan toi ihan kieli poskella tehty koko haastattelu. Löysätkää pipoa. Ei siellä torilla monikaan juonu. Aina kun ihmisiä liikkeellä juhlimassa niin oletetaan örvellyskänniä. Ehkä näyttää siltä, mutta selvin päin tai ihan muutaman napsun juoneita suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei tarvi älyllä loistaa? Eivät voittaneet tuurilla, ei ole sulle juopolle tutusta lajista kyse, eli lotosta.
Tämä. Kyllä jääkiekkoilijat ovat hyviä koulussa. Selännekin on suunnitellut ydinvoimalan joka toimiikin.
Haha. Sehän haastaa riitaa peilikuvalleenkin..
Vierailija kirjoitti:
Jengi ottaa huumorikommentin todesta. Olihan toi ihan kieli poskella tehty koko haastattelu. Löysätkää pipoa. Ei siellä torilla monikaan juonu. Aina kun ihmisiä liikkeellä juhlimassa niin oletetaan örvellyskänniä. Ehkä näyttää siltä, mutta selvin päin tai ihan muutaman napsun juoneita suurin osa.
Olin etsimässä syytä päästä haukkumaan nuorempia naisia, ja tässäpä sellinen tarjoutui kuin tarjottimella. Ihanan rentouttava dopamiiiryöppy!
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ollut mitenkään päihtynyt ja tuskinpa oli vielä juonut yhtään: ettekö te maallikot juopumusta tunnista taikka sitä jos joku EI ole juopunut?
Miten noin monet ovat noin elämästä vieraantuneita?
Tämä Nella vain oli supliikkinainen ja hän näyttää myös ymmärtävän, mikä tässä lyhyessä ja katoavassa elämässä on tärkeää: toisin sanoen, hänellä on oikea asenne. Lisäksi hän esitti asiansa humoristisesti ja älykkäästi.
Jätkä 54 vuotta
Vähemmästäkin syystä on ryypätty. Ei tarvi voittaa mitään. Ainoa mitä tästä saa on tekosyy, minkä varjolla voi ryypätä "koska muutkin" ja "kuuluu asiaan", vaikka itse olisi ryypännyt muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, mitä tekemistä tällä on koulujärjestelmän kanssa?
Jos jääkiekko ei kiinnosta, niin voihan sitä ihan reilusti kertoa, että ei ole katsonut yhtäkään peliä eikä tunne kiekkoilijoita.
Nuori nainen huomasi, että kansanjuhla tulossa ja päätti lähteä mukaan. Ei kai siinä sen kummempaa.
Sen verran pitäisi jokaisen seurata maailmaa, että tietäisi edes vähän jotain aiheesta kuin aiheesta. Tietämättömyys ei ole mikään ylpeilyn aihe.