Miksi naisilla oli ennen vyötäröt?
Ja nykyään ei, paitsi joillakin poikkeus yksilöillä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Muoti on muuttunut. Pursuava pelastusrengas on tämän päivän se juttu.
Yhdistettynä napapaitaan!
E-pillerit aiheuttaa turvotusta, pömpän ja erilaisen hormonitoiminnan kuin luonnollisesti.
Nykyään yritetään pumpata takamuksesta niin iso, että se saisi vyötärön näyttämään hoikemmalta. Mutta aika paljon pitää tankata ja paskantaa, kun salilla käy. Miehekästä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio oli erilainen, eikä autolla ajettu joka paikkaan. Itselläni on vielä vyötärö, kun en ole koskaan autolla käynyt ruokakaupassa. Siitähän se lihominen lähtee, että tuo kotiin enemmän ruokaa kuin jaksaa kävellen kaupasta kantaa.
Toinen syy on prosessoitu ruoka ja light-tuotteet. Jos tekee ruuan alusta loppuun itse ja samoin makeat, niin on helppo laihtua vaikka herkuttelee. Varsinkin kauppojen einesruuissa on jotain, mikä lihottaa. Ja yksi syy on myös muovi ruuanlaitossa. Itse käytän vain terästä, lasia ja puuta ruuanlaitossa, en edes teflonpannua.
Mä olen monesti ajanut autolla jopa 300 metrin päähän kauppaan. Vyötärönympärys 70 cm.
Älkää ihmiset viitsikö aina nostaa itseänne esiin, kun yksittäisillä poikkeuksilla ei ole mitään merkitystä kokonaisuudessa. Tämä tapa täällä vauvalla ärsyttää erityisesti. Kun joku sanoo, että tupakointi aiheuttaa syöpää, heti tulee joku tollo kertomaan, että on hänen vaarinsa poltti koko ikänsä eikä saanut syöpää.
Korseteista luovuttiin 60-luvulla samaan aikaan kun alettiin polttaa rintaliivejä.
Nykyään on muotia olla jytky. Kun Sanna Marin tällä viikolla julkaisi itsestään uimapukukuvan, kaikki haukkuivat häntä laudaksi ja liian laihaksi. Minusta hänen vartalonsa on kaunis ja naisellinen noin hoikkana. Ei kaikkien tarvitse olla perseviä reiteviä salijytkyjä.