Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi, jos koululaisten kesäloma ei alkaisikaan nyt vaan joskus parin kolmen viikon päästä?

Vierailija
31.05.2026 |

Kuten on suunniteltu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma on liian lyhyt lapsille pitäisi olla täydet 3 kuukautta, lapset nauttivat lomasta

Vierailija
22/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä siihen tottuisi. Eihän nyt ole edes vielä rantailmat, uimavedet on kylmiä toisin kuin elokuussa. Itse en huomaisi että huomenna on kesäkuu jos en olisi katsonut kalenteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse kävin kansakoulua, kesäloma alkoi kesäkuun ensimmäinen ja päättyi elokuun viimeisenä päivänä. Sitten jotain toimivaa alettiin korjata. Nyt se on ihan v:tullaan, mutta niin kiveen hakattu ettei korjaamaan pysty.

Aika kultasi muistot ja unohdit, että olitte silloin lauantaisinkin koulussa?

Toi eka unohti myös syysloman.

Vierailija
24/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Lomapäivien lukumäärä ei muuttuisi. Ammatillisen koulutuksen, lukiokoulutuksen ja korkeakoulujen loma-ajat eivät mallissa muuttuisi, sillä opetuksen järjestäjät päättävät niistä itse.”

Lukiot loppuisi siis edelleen kesäkuun alussa, perusasteen koulutyö jatkuisi vielä pari viikkoa

Joten osa perheen lapsista menisi elokuun alussa, osa elokuun lopussa kouluihin. Osa olisi lomalla huhtikuussa, osa ei ja osa lopettaisi kesäkuun alussa ja osa kesäkuun puolivälissä. Koulut alkaiisivat ja loppuisivat miten sattuu, riippuen kunnista.

Huhhuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä