Seksiä toisten nähden hotellissa, laivalla tms
Onko kokemuksia seksistä kun on joku ”näkemässä” esim samassa hotellihuonessa tms. Itse ollut molemmin puolin pari kertaa, eikä se muka nukkumassa olevana katselu/kuuntelu ole ollut yhtään hullumpi kokemus kun sopivassa kohti herää ja kysyy mukaan pääsyä. Yleensä kun mies lauennut, niin nainen yleensä on vielä halukas.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monien muiden matkustajien kanssa sellaisella laivalla, missä on keskipromenadi ja hyttien ikkunat sinnepäin. Yksi mamma nautiskeli silmät ummessa, kun mies lykki takaapäin. Rinnat vain hölskyivät työntöjen tahtiin. Loppuvaiheessa mies tuli esittelemään kaluaan sivuprofiilissa ikkunan viereen ja nainen runkkasi lastin lentoon.
Olen nauttinut samasta "silmät ummessa", tosin en keskipromenadilla ja mieheni on lauennut sisään. Sehän vaati meillä, että mieheni lämmittelee minut kunnolla, niin että lopulta pyydän munaa ja ei ole oikeastaan mitään väliä missä ja miten. Ihan ei parin minuutin esileikillä näin tapahdu. Ja kun mieheni laukeaa, minä olen laukeamatta ja siinä vaiheessa haluan suihkuun missä saan kokea lopun ihanuudesta ja laueta kunnolla.
Sormetatko siellä suihkussa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ennen lähtöä hytissä tuloputken vieressä vaimon katsoo ikkunasta ja minä painan takaa. Kaikki tämä vaimon aloitteesta. Matkaa alkaa huonosti jos ei sada hyttiä tuloputken vierestä. Muuten ei kyllä tule mitään sen suuntaista kotona.
Meillä hytti aina laivan sumutorven vieressä, peittää edes hiukan vaimon nautinnon ääniä.
Kun muistelen että kuinka usein ja paljon laiva sumutorveaan matkan aikana huudattaa, niin täytyy kyllä todeta, että on teillä nopeat seksisessiot. Mutta jääpähän enemmän aikaa vetää överit buffetissa ja nolata itsensä karaokessa?
Ei kai kukaan omaa vaimoa seksin takin laivalle. Luxuslomat on siihen asiaan tarkoitettu. Saat mölistä liekkipaidassa laivan kara-åkena ihan rauhassa
Aa, tarkoitit siis jonkun toisen vaimoa tuossa edellisessä viestissä, "peittää edes hiukan vaimon nautinnon ääniä"? No, jos vieras pillu saa sut ruikkaisemaan jo siinä välissä kun torvi soi satamasta lähtiessä, niin muista tarjota edes juomat sille vieraalle vaimolle sitten, ettei pettymys ole liian suuri.
En tarkoittanut. Emme harrasta Tallinnan matkoja. Ole huoleti siellä kara-åkessa
No palataan nyt vielä siihen sumutorveen sitten. Kuinka pitkiä aikoja ne sun harrastamat ilmeisen tasokkaat botskit matkan aikana toitottelevat, sehän tässä oli se varsinainen kysymys eikä laivan määränpää tai risteilyohjelma?
Palataan vain, sitten kun olet ymmärtänyt kirjoittamani viestin sisällön
"Meillä hytti aina laivan sumutorven vieressä, peittää edes hiukan vaimon nautinnon ääniä."
Niin, miten tämä nyt sitten pitäisi ymmärtää? Minä ymmärrän sen niin, että vaimo ei kovin kauaa ehdi nauttia, ja senkin nautinnon joutuu ajoittamaan aika tarkkaan, mitä nyt laivoista itsellä on kokemusta.
Itse kukin ymmärtää niinkuin ymmärtää ja jumiutuu jankkaamaan asioita sillä ymmärryksellä, minkä hän on sattunut saamaan.
Voin kyllä ihan reilusti tunnustaa, että olen liian tyhmä tajuamaan, mitä olet yrittänyt sanoa, mutta ainakaan siitä et ole ollut halukas puhumaan, mistä yritin kysellä tarkempia yksityiskohtia. Siihen lienee syynsä, muutakin kuin tyhmyyteni, mutta ehkä annetaan asian jo olla.
Sumuisia säitä sinne laivamatkoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin 90-luvulla nuorena apuopettajana ja kiertelin kerran välituntivalvojana koulua katsoakseni, että kaikki oppilaat ovat menneet ulos kun kuulin urheiluvälinevaraston ovea ohittaessani outoa ääntä, kuin kissanpennun vikinää.
Astuin sisään ja minua kohtasi odottamaton näky: Ehkä 15-16-vuotias finninaama jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää patjapinoa vasten nojaavaa ja sillä vatsallaan pöksyt alhaalla makaavaa huomattavasti nuoremman näköistä vaaleaa tyttöä. Heidän takanaan seisoi vielä kolme muuta poikaa kullit käsissään.
He huomasivat tuloni mutta vuorossa ollut poika ei malttanut keskeyttää, lisäsi tahtia vain eikä tyttö tuossa asennossa voinut muuta kuin uikuttaa ja vilkuilla minua posket punaisina pojan pitäessä molemmin käsin häntä vyötäröstä kiinni jatkaen astumista.
Vasta kun poika ehti valmiiksi ja oli nuppi tutisten lauennut tyttöön hän veti kortsumulkkunsa ulos ja tarjosi yhä patjapinolla pylly pystyssä ja kirkkaanpunainen, märkänä kiiltelevä karvaton pillu paljaana lojuvaa säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle, jotta en kertoisi heistä kenellekään.
Ajoin heidät ulos ja käskin heitä keräämään kortsunsa lattialta mukaansa. Myöhemmin on kyllä joskus kaduttanut.
Aika vaarallinen fantasia sulla, kun huomioidaan tarinassasi olevien lasten iät ja että tämä tyttö näytti vielä huomattavasti nuoremmalta, kuin finninaamaiset 15-16v pojat. Ja myöhemmin vielä kaduttanut, ettet tarinassa pannut tätä tyttöä. Sairasta, että aikuinen mies fantasioi lapsista! Moderaattorit voisivat poistaa kirjoituksesi.
On totta että kouluissa sattuu ja tapahtuu. Meno on välillä kuin eläintarhassa. Omien kokemusteni perusteella tuo voi hyvinkin olla kuvaus oikeasta tilanteesta tai yhtä hyvin ei.
Oli etuoikeus saada viettää lapsuutensa Kekkosen ajan Suomessa!
Koko maassa on meno kuin eläintarhassa!
Googlaa tätä sivua riivaavan sensuurin vuoksi m ur h ai nf o n s iv ul le:
"19-vuotiaan miehen ja 12-vuotiaan lapsen suhde on ok vanhemmille ja oikeudelle"
Vierailija kirjoitti:
Toimin 90-luvulla nuorena apuopettajana ja kiertelin kerran välituntivalvojana koulua katsoakseni, että kaikki oppilaat ovat menneet ulos kun kuulin urheiluvälinevaraston ovea ohittaessani outoa ääntä, kuin kissanpennun vikinää.
Astuin sisään ja minua kohtasi odottamaton näky: Ehkä 15-16-vuotias finninaama jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää patjapinoa vasten nojaavaa ja sillä vatsallaan pöksyt alhaalla makaavaa huomattavasti nuoremman näköistä vaaleaa tyttöä. Heidän takanaan seisoi vielä kolme muuta poikaa kullit käsissään.
He huomasivat tuloni mutta vuorossa ollut poika ei malttanut keskeyttää, lisäsi tahtia vain eikä tyttö tuossa asennossa voinut muuta kuin uikuttaa ja vilkuilla minua posket punaisina pojan pitäessä molemmin käsin häntä vyötäröstä kiinni jatkaen astumista.
Vasta kun poika ehti valmiiksi ja oli nuppi tutisten lauennut tyttöön hän veti kortsumulkkunsa ulos ja tarjosi yhä patjapinolla pylly pystyssä ja kirkkaanpunainen, märkänä kiiltelevä karvaton pillu paljaana lojuvaa säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle, jotta en kertoisi heistä kenellekään.
Ajoin heidät ulos ja käskin heitä keräämään kortsunsa lattialta mukaansa. Myöhemmin on kyllä joskus kaduttanut.
Nuorisomme on rappiolla!
17-vuotias painosti kaverinsa ryhmäseksiin – Otti rahaa neitsyydestäElokuvan katsominen aiheutti ”lumipalloefektin”. Pian teinityttö kauppasi kavereitaan aikuisille miehille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bfbae6c8-bb29-46c8-ada3-686f0129f819
Joskus firman reissulla tallinnassa saunabaarissa, meitä oli kymmenen ukkoa ja tilasimme saman verran naisia. Siellä saunan pukkarin puolella lykimme sitten sulassa sovussa. Aika lystiä oli..
Kerran olen pannut yhden illan naista tämän sängyssä niin että sen kaveri nukkui vieressä ja kahta muuta naista että niiden kaveri (toinen nainen, toinen mies) nukkuivat sohvalla. Kerran tyttöystävän kaveri yllätti meidän olohuoneesta kun nainen ratsasti kalullani, kerran laivaristeilyllä siivooja vastavassa tilanteessa ja viimeksi hotellissa vaimoni ratsasti selin kalullani kun miespuolinen huonesiivooja avasti oven. Sai hyvät näkymät mutta sulki kovasti pahoitellen oven. Puolestani olisi saanut katsella pidempäänkin :)
Törmäsin kerran kesäyössä kahteen pikkuisen päihtyneeseen liftarityttöön, jotka halusivat päästä Tampereelle. Olin vasta päässyt armeijasta ja pyörin kaupungilla autollani katsomassa näkyykö missään tuttuja.
Kysyin tytöiltä että mitäs minä saan jos vien ne Tampereelle, sillä sinne on sentään melkein 70 kilometriä. No ne supattivat keskenään ja lupasivat sitten, että saat naida meitä! Sanoivat että toista heti ja toista perillä!
Kun toinen niistä nojasi selkänsä autoani vasten ja nosti minihameensa helmaa siirtäen pöksynsä sivuun ei siinä muuta tarvittukaan. Nussin sitä ensimmäistä pikku sormituksen jälkeen samantien takaapäin siinä parkkipaikalla tytön nojatessa käsillään autoani vasten minihame vyötärollä sen toisen katsellessa ja kommentoidessa ja sitten Hervannassa nussin sitä toista lähetyssaarnaajassa jonkun puiston pensasaidan takana sen toisen katsellessa ja pitäessä vahtia. Kaikki kävi ihan luonnollisesti ja paljaaltaan ja laskin kummallekin sisään mikä sinänsä on tyhmää mutta esimerkiksi AIDSia ei oltu vielä keksittykään.
Niin ja matkalla juteltiin mukavia ja tytöt innostuivat hieroskelemaan pillujaan ja kertomaan seikkailuistaan, toinen takapenkillä mutta toinen apukuskin paikalla, joten motivaationi ei päässyt hiipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus firman reissulla tallinnassa saunabaarissa, meitä oli kymmenen ukkoa ja tilasimme saman verran naisia. Siellä saunan pukkarin puolella lykimme sitten sulassa sovussa. Aika lystiä oli..
Ammattikouluaikoina kesäloman alkaessa kaverit olivat kuulemma keränneet kolehdin ja tilanneet maksullisen vuorokaudeksi yhden pojan perheen mökille. Ne olivat varanneet sinne myös reilusti evästä ja juotavaa ja pitivät kunnon päättäjäisjuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikouluaikoina kesäloman alkaessa kaverit olivat kuulemma keränneet kolehdin ja tilanneet maksullisen vuorokaudeksi yhden pojan perheen mökille. Ne olivat varanneet sinne myös reilusti evästä ja juotavaa ja pitivät kunnon päättäjäisjuhlat.
Tuo ”kuulemma” on ydin viesti koko kirjoitetussa soopassa.
On kokemusta ikävä kyllä. Hyttikaveri toi itseään puolta nuoremman lihavan naisen yöllä hyttiin, mutta ei sitten saanutkaan seisomaan. Sanoi, ettei seiso, kun minä katson. Sanoin, että minähän olen selin, mutta minun syyksijän se lopulta meni. Jos olisi ollut nainen enemmän minun makuuni, niin olisin lupautunut näyttämään mallisuorituksen.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ikävä kyllä. Hyttikaveri toi itseään puolta nuoremman lihavan naisen yöllä hyttiin, mutta ei sitten saanutkaan seisomaan. Sanoi, ettei seiso, kun minä katson. Sanoin, että minähän olen selin, mutta minun syyksijän se lopulta meni. Jos olisi ollut nainen enemmän minun makuuni, niin olisin lupautunut näyttämään mallisuorituksen.
Onneksi jollai on selkäränkaan olla sortumatta sänkyyn läskin kanssa. Respect!
Kymmenkunta vuotta sitten tapasin laivalla samassa ammatissa toimivat ystävättäret, joista vaalea kiskoi minut hyttiinsä kesken tanssin huomatessaan pullotukseni lantiotaan vasten. Ehdimme naida tunnin, kun ystävätär yllätti meidät täydestä touhusta todeten, että arvasi kyllä mihin häivyimme. Laukesimme pian molemmat ja pyörähdin sängyn reunalle istumaan ja lepuuttamaan käsiäni. Suonikas jyhkeä kulli roikkui reunalta mehuista kiiltäen ja tummatukka tuijotti sitä häpeilemättä, käänsi selkänsä ja nosti farkkunsa tiukasti pyllyvakoon samalla katsoen olkansa yli minua. Kullini ponkaisi heti pystyyn ja parilla runkkuliikkeellä esittelin sitä täydessä mitassa pyöreäsilmäiselle brunetille. Kierähdin uudelleen vaalean päälle ja aloin tunkea lekaani tuohon lähes karvattomaan tiukkaan koloon kullin tyvestä putistaen, jotta sain kaikki sentit näytille. Kauaa ei tarvinnut naida, kun sain elämäni orgasmin ja runkkasin lastini vaalean vatsalle brunetin katsellessa naama punaisena. Aamulla olikin sitten kova kiire ulos laivasta enkä edes yhteystietoja saanut hankittua.
Heh, jotkut näistä tarinoistahan saattavat jopa olla totta
Vierailija kirjoitti:
Heh, jotkut näistä tarinoistahan saattavat jopa olla totta
”Jotkut”. ”Saattavat”. Noin kirjoittaa itsevarma tyyppi, joita tämä palsta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenkunta vuotta sitten tapasin laivalla samassa ammatissa toimivat ystävättäret, joista vaalea kiskoi minut hyttiinsä kesken tanssin huomatessaan pullotukseni lantiotaan vasten. Ehdimme naida tunnin, kun ystävätär yllätti meidät täydestä touhusta todeten, että arvasi kyllä mihin häivyimme. Laukesimme pian molemmat ja pyörähdin sängyn reunalle istumaan ja lepuuttamaan käsiäni. Suonikas jyhkeä kulli roikkui reunalta mehuista kiiltäen ja tummatukka tuijotti sitä häpeilemättä, käänsi selkänsä ja nosti farkkunsa tiukasti pyllyvakoon samalla katsoen olkansa yli minua. Kullini ponkaisi heti pystyyn ja parilla runkkuliikkeellä esittelin sitä täydessä mitassa pyöreäsilmäiselle brunetille. Kierähdin uudelleen vaalean päälle ja aloin tunkea lekaani tuohon lähes karvattomaan tiukkaan koloon kullin tyvestä putistaen, jotta sain kaikki sentit näytille. Kauaa ei tarvinnut naida, kun sain elämäni orgasmin ja runkkasin lastini vaalean vatsalle brunetin katsellessa naama punaisena. Aamulla olikin sitten kova kiire ulos laivasta enkä edes yhteystietoja saanut hankittua.
Pääsitkö panemaan tummaakin vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti! Se sisältyy genren formaattiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis hyvä keksimään tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niinkään minä, valitettavasti, sillä hyvillä tarinoillahan voisi vaikka ansaita rahaa, kuten esimerkiksi eräs Wilbur Smith copy-paste-jutuillaan.
Lähinnä tarkoitin vinoilla suurimmalle osalle tämän palstan kirjoitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niinkään minä, valitettavasti, sillä hyvillä tarinoillahan voisi vaikka ansaita rahaa, kuten esimerkiksi eräs Wilbur Smith copy-paste-jutuillaan.
Lähinnä tarkoitin vinoilla suurimmalle osalle tämän palstan kirjoitelmista.
Näinhän se menee. Ne jotka eivät osaa kirjoittaa, antavat kateellista kritiikkiä.
Olen nauttinut samasta "silmät ummessa", tosin en keskipromenadilla ja mieheni on lauennut sisään. Sehän vaati meillä, että mieheni lämmittelee minut kunnolla, niin että lopulta pyydän munaa ja ei ole oikeastaan mitään väliä missä ja miten. Ihan ei parin minuutin esileikillä näin tapahdu. Ja kun mieheni laukeaa, minä olen laukeamatta ja siinä vaiheessa haluan suihkuun missä saan kokea lopun ihanuudesta ja laueta kunnolla.