Meinaatko mennä torille jos Suomi voittaa jääkiekon maailmanmestaruuden?
Kommentit (35)
En. Aamulla työt 7.00, enkä menis muutenkaan, miksi menisin??????
ei vaan eduskuntaan heti kysymys miksi kaikki veronmaksajat maksavat urheilusta? maksakoot vain ne jotka seuraavat ja harrastavat urheilua... otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa
Naah. Matkaa reilu kolmesataa kilsaa suuntaansa ja huomenna on työpäivä.
En ku ei siellä ole yhtään myyntikojua auki yöllä.
Suomi voittaa ?
hahahahaaahahahahahahahahahah
Pelkään pahoin, että näin kesälomasunnuntaina ainakin Helsingin "torilla" meno saattaa lähteä ihan käsistä. Ainakin jos eilisistä Kaivopuiston levottomuuksista voi jotain päätellä. On tämä nykyaika niin ihanan värikästä!
ei kinosta enämpää kuin Saara Särmän kaksoisleuka
En.
Suomiko taas voittaa? Juuri melkein voitti Euroviisut (hah). Taas sama show.
Ollaan me kovia.
Pitäisikö se lähteä perukasta ihan asiakseen kattomaan saisko sitä olla laukkuryssän kanssa ihan kaksistaan. Njääh, en jaksa.
Muut maat ovat jo voittaneet niin monesti ettei voitto tuntuisi kellekään miltään niin antivat Suomen voittaa; kah niille tuo enämpi iloa katella tietämättömien Suomikallujen voitonriemua kuin koittaa itte iloita puun makuisesta kullasta
En. Menen ajoissa nukkumaan ja aamulla töihin, ihan sama mulle voittaako vai häviää. Ja luulen, että kuitenkin häviää.
Oli kyllä niin kauniin valkoihoista noissa 1995 juhlintakuvissa. Toivottavasti tuo aika vielä palaa.
Yhtään peliä en ole katsonut mutta ajattelin tänään fittuilessani katsoa koska silloin Suomi häviää. Ei tarvi kenenkään juhlia.
kyllä. alasti, kännissä, huutamaan sinne suihkulähteeseen.
No en. Mitä mä siä tekisin ja riippuu minne torille ku niitä on Suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En. Aamulla työt 7.00, enkä menis muutenkaan, miksi menisin??????
Kunnon ihmiseksi ilmoittautumisesi on noteerattu, saat virtuaalisen mitalin tästä. 🏅
En, miksi minä sinne menisin? Millekään torille? Ei nyt ole hyvä aika ostaa savukalaa.