Nyt on hyvät neuvot tervetulleita! Miten ihmeessä saan ton 1 v.n nukkumaan?
Tähän asti on nukahtanut aina tissille ja olen ajatellut, että se on sitten sen ajan murhe, kun tissiaika on ohi.
Nyt se murhe on sitten edessä. Pullo ei kelpaa, eikä oikein tissikään, pyörii vaan meidän sängyssä ja saa kamalan rivarin, jos laitan suoraan omaan sänkyyn. Ei viitsisi huudattaakaan, kun esikoinen nukkuu samassa huoneessa.
Mikä avuksi?
Olin niin ylpeä ja onnellinen kun imetys onnistui tällä kertaa, kun esikoisen kanssa se meni ihan pipariksi. Itku pitkästä ilosta kai sitten... :-(.
Kommentit (2)
Sitten mulla meni hermot ja tulin tähän viereiseen huoneeseen. Huusi siellä vain hetken ja nukahti, uskomatonta! Eikä Esikoinenkaan herännyt.
Ehkä tämä sittenkin tästä vielä iloksi muuttuu, kun vain kärsivällisesti sinnittelen joka ilta :-).
Jokohan nyt pääsisi suihkuun?! Mies on illat töissä, joten tämä koko iltarumba jää yksin mun harteille, siksi haluaisin siihen jo helpotusta.
Kiitos vastanneille :-)!
meillä lapsi nukahti 1v4kk ikään yksinomaan tissille, sitten siirtymävaiheessa päivällä rattaisiin (josta nostin sisään sänkyyn, oli kätevästi kesä) ja illalla isän kainaloon.
nyt on 2v ja edelleen nukahtaa kainaloon, pyytää silittämään milloin päätä milloin jalkaa, selkää. nukahtaa ihan helposti kun on tuttu ja turvallinen paikka.
meille tulee toinen lapsi parin viikon sisään varmaankin, häntä odotellessa yritettiin siirtää esikoinen omaan sänkyyn nukkumaan. toimikin ihan kivasti ehkä pari kuukautta, mutta sitten kainalo kävi liian houkuttelevaksi ja lapsi muutti takaisin meidän sänkyyn nukkumaan. ei haittaa. kun vauva tulee niin pannaan ylimääräistä patjaa tuohon kylkeen.