Pesukone hajosi
Oletteko pesseet käsin lakanat, tyynyliinat, pussilakanat? Nyt ei ole varaa ostaa uutta pyykinpesukonetta.
Kommentit (44)
Eihän siinä muuta kuin kipin kapin giganttiin mersulla ja american expressillä vinkasuttaa uuden koneen.
Kaupat on auki. Siellä myydään pesukoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus saattaisi korvata pesukoneen hajoamisesta jotain, onhan sinulla kotivakuutus?
Ei ole. Olen köyhä.
Joka taloudella on oltava kotivakuutus ainakin taloyhtiössä asuessa, etkö tiennyt?
Römpsää tarjolle. Tuntitienesti on hyvä
Osamaksulla, tässä vain yks esimerkki
Takaisinmaksuaika
10 kk
Vuosikorko
0.00%
Kuukausimaksu
25.50 €
Todellinen vuosikorko
35.34%
Maksettava kokonaishinta
249.40 €
https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyyki…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus saattaisi korvata pesukoneen hajoamisesta jotain, onhan sinulla kotivakuutus?
Ei korvaa senttiäkään jos on useampi vuosi vanha kone.
Riippuu vakuutusyhtiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen köyhä.
"Köyhä saa olla, mutta tyhmä ei".
Vierailija kirjoitti:
Haet toimeentulotuesta maksusitoumuksen uuteen pesukoneeseen.
Voi jumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen köyhä.
Kun poikani muutti ensimäiseen asuntoonsa, siihen ei mahtunut pesukonetta. Minä hain kassillisen likavatteita ja vein takaisin puhtaina, kunnes hän sai opiskluasunnon uudesta talosta, johon mahtui pesukone. Kävin vielä töissä, siis illalla hain ja aamulla vein ennen töihin menoa. Nyt ovat osat vaihtuneet, toki minulla on toimiva pyykinpesukone :D
Vaatteet pesee ämpärissäkin, osta saavi isommille. Itse pesin näillä kun kone hajosi ja piti kaksi kuukautta säästää rahaa korjaukseen. Siihen maailman aikaan vielä kannatti korjauttaa koneita. Nyt tekisin samoin mutta joutuisin pitemmän aikaa säästämään uuteen koneeseen.
Torista muutamalla kympillä pari vuotta vanha kone.
Et sinä pärjää ilman pesukonetta kuin ehkä pari viikkoa. Nyt keksit nopeasti keinon, miten saat sen koneen hommattua. Toimituksessakin voi mennä hetki, joten pyri tilaamaan uusi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sus siunakkoon.
Mitä siinä siunailet, äm mä?!
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen korjaus voi olla aiheellinen! Aina pitäisi olla ns vararahastoa. Kierrätyskeskuksissa myydään myös käytettyjä pesukoneita.
Ei kannata korjata ,eteenkin jos on vanhempi kone. On kallista eikä pidennä pesukoneen käyttöikää kovin paljon.
Miksi tämä on Sinun ongelmasi? Mies pesee lakanat tai hommaa uuden pesukoneen. Lähde sinä harrastuksiin ja varaa lomamatka.
Tuli kännissä ostettua moottoripyörä se on 10 000e selällää taas tänä vkl.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on Sinun ongelmasi? Mies pesee lakanat tai hommaa uuden pesukoneen. Lähde sinä harrastuksiin ja varaa lomamatka.
Ja sinähän tiedät jos Ap, lla on mies?? Ap ei ilmoita myöskään sukupuoltaan.
Pieni hiki nyt ei haittaa ketään...