Mistä löytäisi mustia aluslakanoita? Suoria, ei muotoon ommeltuja.
Kommentit (30)
Etkö osaa google hakuun kirjoittaa? Antaa varmasti sata paikkaa mistä saa.
Mustia aluslakanoita ei myydä Eu-alueella, koska niissä käytettävä väriaine on syöpävaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Mustia aluslakanoita ei myydä Eu-alueella, koska niissä käytettävä väriaine on syöpävaarallista.
Paskapuhetta
Googlea, tekoälyä ja muuta vastaavaa ehdottaville tiedoksi että googletettu kyllä on. Varastosaatavuus ei kuitenkaan välttämättä ilmoita saatavilla oloa, vaikka periaatteessa niitä olisi myytävänä. Ei tarvitse vastata jos ei ole oikeaa asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä. Kuten IKEA ja Jysk.
Jyskissä ei ainakaan näyttänyt mustia löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä. Kuten IKEA ja Jysk.
Jyskissä ei ainakaan näyttänyt mustia löytyvän.
Näkyy olevan niin, että hakusanoilla löytyy musta, mutta valikoima on silti ihan muuta. Ei noin.
Saksan Amazonilla amazon.de pilvin pimein mustia lakanoita.
Kielen voi vaihtaa englanniksi, jos saksa ei suju.
Jos toimittaja (ei välttämättä myyjä) on itse Amazon. toimituksen saa ilmaiseksi, kun tilaa vähintään 59 eurolla.
On syy, miksi lakanat on valkoisia. Jokainen irtoava ihosolu ja spermatahra ei näy
Vierailija kirjoitti:
On syy, miksi lakanat on valkoisia. Jokainen irtoava ihosolu ja spermatahra ei näy
Taatusti näkyy valkoisesta
Itse en sen väristä ottaisi, missä ei näy lika
Näppärä emäntä ostaa kangasta ja ommella suhauttaa Singerillä tai Evalla. Ihan voit ostaa silkkiä, satiinia, samettia tai mitä lystäät ja ihan mitä väriä tahansa.
Varakkaampi etsii Singerin omistajan ja lyö setelit kouraan.
Itse ostaisin valkoisia lakanoita ja värjäisin ne mustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Googlea, tekoälyä ja muuta vastaavaa ehdottaville tiedoksi että googletettu kyllä on. Varastosaatavuus ei kuitenkaan välttämättä ilmoita saatavilla oloa, vaikka periaatteessa niitä olisi myytävänä. Ei tarvitse vastata jos ei ole oikeaa asiaa!
Prismasta voi ainakin tilata, testasin:
House aluslakana 150x270 cm
13,56 €
Asiakasomistajahinta
Hinta ilman S-Etukorttia: 15,95 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taatusti näkyy valkoisesta
Itse en sen väristä ottaisi, missä ei näy lika
Musta lakana on karmea yhden yön jälkeen. Joudut pesemään sen päivittäin ja kohta se on harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Just joo
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin värjäyssetti pesukoneeseen ei paljoa maksa. Minä värjään säännöllisesti mustat farkut ja paidat pesukoneessa ja aina näyttää uudelta.
Se nyt vaan on tyhmää ostaa aina uutta.
Värjää itse mustalla pesukonevärillä. Käy vaikka joku nuhruinenkin vanha helmalakana. Oon värjännyt paljon. Onnistuu hyvin. Osta Dylonin purkki.
Siis ei helmalakana, vaan niitä ihan tavallisia lakanoita.