Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos puolisosi sanoisi yhtäkkiä

Vierailija
30.05.2026 |

"Olen miettinyt asioita viime aikoina. En ole koskaan oikeasti rakastanut sinua, haluan erota"

Mikä olisi reaktiosi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat sanat

Vierailija
2/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika yllättynyt, hän nimittäin kuoli vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sano, mutta eipä siinä mittään. Lusikat jakoon. Vuokralla asutaan, yhteistä omaisuutta vain auto ja koti-irtaimisto. Mökki minun nimissäni ja mulle tietysti jää, koska avioehto (edellisestä liitosta viisastuneena)

Vierailija
4/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoisin räkäisellä naurulla ja heittäisin pihalle kun kämppä nääs on mun 100%.

Vierailija
5/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että muutat sitten huomenna klo 16 mennessä pois mun asunnostani.

Vierailija
6/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltaisin poskeni täyteen ilmaa, niin että ne pullottaisivat lailla ilmapallojen. Nousisin leijailemaan tämän vaikutuksesta ja housuni tipahtaisivat paljastaen alkkareistani siansaparon joka vispaisi vauhdikkaasti aluspöksyistä olevasta reiästä. Etenisin rauhallisen huolimattomasti kohden parveketta soittaen lailla petomaanin Leevi and The Leavingsin "Sopivasti Lihava"-biisiä.  Iltaaurinko laskisi kauniisti meren välkkyessä taivaanrannassa, jota kohden minäkin matkaisin. Syliini putoaisi matkan varrella opossumeja silinterihatuissaan tärkeileämään päi änpolitiikasta. Alhaalla kadulla joukko Anni Sinnemäkejä ja M.A Nummisia pelaisivat petankkia kissankelloilla.

Normipäivä.

Vierailija
7/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin Kansan laulun äänille, korostaen volyymilla ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ei,  et saa mua jättää, pyydän kun kosketan otsaasi kalpenevaa...  ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ja sitt mä sanoisin, että: äsken sä kuulit intohimoa ja rakkausdraamaa.  Nyt mulle jää vain sanottavaksi, Ädjö tunteeton tuntematon! 

Vierailija
8/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi yllätys,a

Vierailija
9/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä todella yllättynyt ja hämmentynyt kun meillä on tosi lämmin ja rakastava suhde. Kaikkihan on kuitenkin elämässä aina mahdollista.

Vierailija
10/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että muutat sitten huomenna klo 16 mennessä pois mun asunnostani.

Entä jos ei muuta?

Vierailija
11/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin avioehdosta, jossa lukee, että se joka haluaa erota, maksaa toiselle vähintään miljoonan. 

Vierailija
12/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhaltaisin poskeni täyteen ilmaa, niin että ne pullottaisivat lailla ilmapallojen. Nousisin leijailemaan tämän vaikutuksesta ja housuni tipahtaisivat paljastaen alkkareistani siansaparon joka vispaisi vauhdikkaasti aluspöksyistä olevasta reiästä. Etenisin rauhallisen huolimattomasti kohden parveketta soittaen lailla petomaanin Leevi and The Leavingsin "Sopivasti Lihava"-biisiä.  Iltaaurinko laskisi kauniisti meren välkkyessä taivaanrannassa, jota kohden minäkin matkaisin. Syliini putoaisi matkan varrella opossumeja silinterihatuissaan tärkeileämään päi änpolitiikasta. Alhaalla kadulla joukko Anni Sinnemäkejä ja M.A Nummisia pelaisivat petankkia kissankelloilla.

Normipäivä.

Just olin tulossa sanomaan samaa

Vierailija
13/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset täällä päässä, 50% kodin tåmån hetkisestä hinnasta tähån kouraan kiitos.

Vierailija
14/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että "Mitä ttua!? Kuka sä oot ja mitä sä teet mun talossa!? Painu helvettiin, stalkkeri!”

Vierailija
15/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaaa, ehkä ottaisin vain avain-niput  ja irrottelisin sulle mulle avaimet.

Vierailija
16/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että samat sanat, ei tämä ole enää mikään parisuhde, pelkkiä kämppiksiä oltu jo pidemmän aikaa.

Vierailija
17/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin vanukkaat, jättäisin sen lahnan ja hankkisin kostokropan - Thaimaasta.

Vierailija
18/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK!

Vierailija
19/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoisi mitenkään. Ethän voi asialle mitään, rakkautta ei voi pakottaa. Ettisin jonkun jota rakastaa ja varmistelisin asian, että olisi molemminpuolista. Joillakin miehillä on todella kova velvollisuuden tunne, riutuvat vaan, vaikka eivät oikeasti ole viihtyneet pitkään aikaan avioliitoissaan. 

Vierailija
20/21 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton olisi muutenkin hyvä olla vain väliaikainen ratkaisu. Sellanen määräaikainen, sovittu alusta saakka vaan, että 10v + 5 vuoden optio. Ei kukaan oikeasti viihdy saman henkilön seurassa vuosikymmeniä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan