Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisuus "estää" joku keskustelu?

Vierailija
30.05.2026 |

Olen aika jumissa elämässäni. Vietän paljon aikaa tällä sivustolla. On joitain ketjuja, jotka triggeröivät, haluaisin olla näkemättä koko otsikkoa, voisiko olla sellainen palvelu tällä sivulla, että saisi itse laitettua itseltään poistoon tai estoon? Esim "Varhaiskasvatuksen kertomuksia"  En halua henkilökohtaisista syistä enää törmätä koko nimeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis Karen-appin aihe vapaalle?

Vierailija
2/4 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi kun et tulisi ollenkaan lukemaan palstaa, jos kerran provosoidut niin voimakkaasti jostain aiheista. 

Täällä on tänään riehunut joku tyyppi, joka on poistattanut kaikki mahdolliset keskustelut. Varo ettei sulle käy samoin :-D

Nyt on ihana kesä, kannattaa mieluummin ulkoilla ja lukea vaikka kirjaa ja hankkiutua eroon tästä sivustosta. Itse aion tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi kun et tulisi ollenkaan lukemaan palstaa, jos kerran provosoidut niin voimakkaasti jostain aiheista. 

Täällä on tänään riehunut joku tyyppi, joka on poistattanut kaikki mahdolliset keskustelut. Varo ettei sulle käy samoin :-D

Nyt on ihana kesä, kannattaa mieluummin ulkoilla ja lukea vaikka kirjaa ja hankkiutua eroon tästä sivustosta. Itse aion tehdä niin.

Mun mielestä täällä pitäisi kieltää kommentit joissa sanotaan älä mene palstalle. Olen itse kokeillut jo kaikki muut stressinhallinta keinot ennenkuin kirjoitan av hakukenttään. Se on loukkaavaa 

Vierailija
4/4 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kokonaan täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi