Ottaisitko mieluummin todellisen rakkauden vai miljoona euroa?
Kommentit (44)
Puoliksi menisi, mulle milli ja se rakastava osuus kumppanille tutustumistarjouksena.
Vaikea sanoa. Olen köyhä ja velkojen puristuksessa, joten ehkä rahat. Toisaalta olis kiva kokea rakkauskin kerran eläissään.
Rahaa, en luota miehiin. Aivan vietävissä. Menkööt.
Miljoonan tietty. Riittävän hyviä rakkauksia olisi sitten jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Todellisen rakkauden!
Aina parempi jos sillä rakkaudella on se miljoona mukanaan ja vaikka toinenkin!
Miljoonan arvoista rakkautta ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa, en luota miehiin. Aivan vietävissä. Menkööt.
Rahaa, en luota naisiin. Kolme pitkää suhdetta takana, kaikki samanlaisia. Ei rahaa laskuihin, ei mihinkään mihin pitäisi rahaa laittaa. Omat rahat omia, minun yhteisiä. Jos jonkun pienen laskun sai hoitamaan tyyliin minä maksan tonnin edestä ja hän kympin, silloin ollaan hoidettu asiat yhdessä. Sama ruokakaupassa, aina saa maksaa itte. Pysyttelen jatkossa poikamiehenä, näin on mukavampaa ja helpompaa...Mussittelen nakkeja, paistelen pihvejä ja syön keskellä yötä jäätelöä enkä ole tili velvollinen kellekkään, nii o hästi!
Hah, mietin just eilen tätä et ottaisin sekuntiakaan miettimättä erään kesken jääneen rakkauden kuin voittaisin 10 miljoonaa.
Miljoona euroa. En usko, että ihmisyydessä on potentiaalia Todelliseen Rakkauteen. Se on aika jonkinasteista egoismia.
Rakkaudesta ei voi tietää, miten se kestää, miten se muuttuu, miten koko elämä muuttuu. Rahasta tietää, miten se kuluu, koska kaikki kontrolli on omissa käsissä. Sillä miljoonalla voisin käytännössä jäädä pois kokonaan töistä ja elellä vapaana eläkeikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden tietysti.
Höpö,höpö, kelle valhettelet, ittelles!
Rakkauden, koska yksi miljoona ei muuttaisi mitään. Kymmen miljoonaa muuttaisi ja sen ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisen rakkauden!
Aina parempi jos sillä rakkaudella on se miljoona mukanaan ja vaikka toinenkin!
Todellisella rakkaudellahan on monta miljoonaa, jotka hän lahjoittaa sinulle ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden tietysti.
Höpö,höpö, kelle valhettelet, ittelles!
Miljoona on lopulta aika pieni raha, kannettu vesi ei kaivossa pysy ja inflaatio sen syö kohta kuitenkin. Aito rakkaus on paljon arvokkaampaa eikä riipu suhdanteista tai rahan printtauksesta
Nyt tarvitsen enemmän rahaa. Lapseni on todellinen rakkauteni, joten se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonan
Jep, sillä ostais sitten tarvittaessa "rakkautta". Rakastan ekana itseäni joten se puoli on jo kunnossa. 💰💰💰💰💰
onpa tuo kestänyt jo kohta 55 vuotta. En vaihtaisi miljoonaan.