Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä huonosta äitisuhteesta? :(

Vierailija
14.05.2007 |

Olen jo kolmekymppinen itsekin äiti. Oma äitini ei koskaan ole liiemmin musta välittänyt, käyttänyt monesti esiliinana omille menoilleen, mm. pettääkseen isääni. Kaikille olen ollut lähinnä koriste jota esitellään ja vuorosanatkin on monesti opeteltu etukäteenm itä sain/piti missäkin tilanteessa sanoa. Mitään tukea en ole missään vaiheessa saanut, en itselleni enkä omien lasteni hoidossa.

Kännissä äitini on monesti haukkunut mut alimpaan rakoon, vähätellyt kaikkea mitä olen saanut aikaan kuten miehen ja pysyvän parisuhteen ja ihanat lapset, oman perheen siis. Koulutukseni on kuulema ihan peestä, luulen olevani ties mitä muka (en todellakaan luule, olen pelkkä merkonomi..).

suhteet ovat lähinnä muodolliset, näemme 3-4 kertaa vuodessa vaikka asumme suht lähellä. Lapseni eivät merkkaa mitään äidilleni, muutoin kun silloin kun kehuu itseään mummona ystävilleen.

Tämä jotenkin syö meikäläistä, olisko parempi laittaa välit kokonaan poikki? sekin tuntuis kuitenkin pahalta. :((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi on itsekäs ja kateellinen ihminen. Tuskin tulet koskaan saamaan häneltä muuta kuin mielipahaa. On kai kaksi mahdollisuutta: pysyä kaukana tai sitten kasvaa itse äidin yläpuolelle, suhtautua häneen kuin uhmaikäiseen riehujaan.

Vierailija
2/2 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jatkaisin asiallisia ja pakollisia vierailuja pari kertaa vuodessa- linjaa ja yrittäisin pitää välit etäisinä ettei ainakaan enempää haittaa tulisi, varsinkaan lasten korviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi