Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koulun isoin kiusaaja voi saada hyväkaveri stipendin?

Vierailija
30.05.2026 |

Aika outoa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä ihmettelen että jollain varakkaasta kulttuurikodista peräisin olevalla tytöllä on mitään tarvetta kiusata toisia? Varmaan semmonen tuhannen taalan kysymys.

Vierailija
22/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa ainakin ysien gaalan "arvonimien" jaossa yhtenä keväänä oppilaskunta, joka järkkäsi sen, "sovitteli" äänestystulosta, että oppilaskunnan edustajat saivat niitä arvonimiä ja palkintoja, se paljastui. Sen jälkeen opet rupesi valvomaan sitä äänestysruljanssia paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ihmettelen miksi en saanut saksan kielen stipendiä vaikka saksa oli mulla 10 ja se sai joka nosti saksan arvosanan 7->8

minä ihmettelen miten en koskaan saanut musiikista kymppiä, vaikka osallistuin tunneilla aina . joskus korvasin jopa opettajaa ja osaan soittaa, kitaraa, pianoa laulaa ja soittaa rumpuja ja usein soitin opettajan kanssa. 

sain 8 aina joskus vain seitsemän ja ne muut sai 9 tai 10  vaikkei osannut laulaa tai soittaa ollenkaan. 

se ketutti onneksi lukiossa sain 10, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä siellä. 

aina otin musiikin valinnaiseksi kun mahdollista. 

joskus minun kokeissa lukihäiriö laski myös nuiden ainaiden arvosanaa. mitä väliä sillä on jossain biologian esseessä en ymmärrä, mutta näin se menee. ainoa 9 jonka koskaan sain oli biologian esitelmä mateesta siis siitä kalasta näin vaivaa sen eteen todella paljon ja silti joku sai paremman nuneron paljon paskemmalla ulkoasulla vaan sen takia, että osasi kirjoittaa toisinkuin minä.

mulla on oppimishäiriö tosi epäreilua, että se vaikutti niin paljon.

Vierailija
24/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain käytös numero vaan 7 sen takia ku mua kiusasi koko koulu. kiitos Haapajärven yläkoulu.

terveysim vuoden ballerina

Vierailija
25/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee sortajat palkitaan  ja suhteillakin saa paljon aikaan. Kuvastaa hyvin yhteiskuntaamme

Vierailija
26/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostin enkkua 6->10 en saanut stipendiä vaan luokan kiusaaja hikkari jonka äiti oli hyvää pataa rehtorin kanssa. Rehtori ummisti silmänsä kiusaamisesta tehdyistä valituksista. .. ei 'kerttu' voi ketään kiusata kun on niin hyvä koulussa.

Höpö höpö. Itse nostin ruotsia 3->10 eikä tullut stipendiä, se meni yhdelle tarkkisoppiladkoulukiusaajalle jonka sukunimi oli von Knulling. Sattumalta ope vaihtoi autoa sinä kesänä merkkiin, jota maahan toi Knulling&Mulkenström co.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikiaikainen ilmiö, joka jaksaa aina vaan ihmetyttää. Hienompien perheiden narsistipennut osaavat nuolla opettajien p e r s e i t ä, mutta ovat hirviöitä luokkakavereille. Niin niitä hymytyttö- ja -poikapatsaita, stipendejä sun muita, saadaan. Elämä on epäreilua ja epäreilu kohtelu alkaa viimeistään koulujen alaluokilla. 

Vierailija
28/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ihmettelen miksi en saanut saksan kielen stipendiä vaikka saksa oli mulla 10 ja se sai joka nosti saksan arvosanan 7->8

Saksa ope on ehkä palkinnut läksyjen tekemisen. Näin tein itse tänä keväänä. Lopulta menestystä niittää se, joka jaksaa panostaa myös kotona opiskeluun. Oliko koe helppo ja siksi sait kympin? 

Koe on tietenkin aina helppo sille, joka osaa. (Ja hänkin on ahkeroinut osaamisensa eteen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä ihmettelen että jollain varakkaasta kulttuurikodista peräisin olevalla tytöllä on mitään tarvetta kiusata toisia? Varmaan semmonen tuhannen taalan kysymys.

Olen päätellyt ainakin tuntemani tapauksen kohdalla, että kotona tuo ihailtu ja toivottu tyttölapsi muuttui tavikseksi koulussa ja muualla koulun ulkopuolella.

Ei suostunut asettumaan yhdeksi monien joukkoon. Tarve korostaa omaa erinomaisuutta narsistisella toiminnalla.