Miten koulun isoin kiusaaja voi saada hyväkaveri stipendin?
Kommentit (29)
Ja minä ihmettelen miksi en saanut saksan kielen stipendiä vaikka saksa oli mulla 10 ja se sai joka nosti saksan arvosanan 7->8
Kiusaajan vanhemmat on open perhetuttuja tai ope?
Meidän koulussa kävi noin, pojat äiti oli kunnallispoliitikko ja saman koulun erityisopettaja.
Narsistit osaavat teeskennellä ja onhan heillä oma hovi, joka pelostakin äänestää narsistia. Se on hirveä rageeminen edessä, jos he äänestävät jotakuta muuta.
Tietenkin voi saada. Hänellä on kavereita joiden vanhemmat päättävät kenelle stipendit annetaan.
Meillä ainakin oppilaat äänestävät tuon stipendin. Joten jos kiusaaja saa paljon ääniä, niin sehän se sitten on.
Miksi oppilaat sitten äänestävät kiusaajaa? Ehkä he toivovat, että jos kiusaajalle ollaan kivoja, niin sitten kiusaajakin on kiva muille. Lapset eivät tajua, että tuollaisesta kunnianosoituksesta kiusaaja saa vain lisää vettä myllyyn eli signaalin, että se mitä hän tekee tuo suosiota ja kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit osaavat teeskennellä ja onhan heillä oma hovi, joka pelostakin äänestää narsistia. Se on hirveä rageeminen edessä, jos he äänestävät jotakuta muuta.
Aivan. Jos kiusaajan hovin koko on 4 lasta, ja hän saakin vain 2 ääntä, niin kaikki saavat kärsiä.
Tosin meillä ainakaan ei äänimääriä julkaista eivätkä opettajatkaan niitä oppilaille kerro. Mutta ainahan joku opettaja saattaa kertoakin.
Minä nostin enkkua 6->10 en saanut stipendiä vaan luokan kiusaaja hikkari jonka äiti oli hyvää pataa rehtorin kanssa. Rehtori ummisti silmänsä kiusaamisesta tehdyistä valituksista. .. ei 'kerttu' voi ketään kiusata kun on niin hyvä koulussa.
Nämäkin stipendit ovat vain osa hyvä veli järjestelmää. Ei niitä kannata ottaa tosissaan.
Ihan samalla tavalla kuin surkea työntekijä palkataan uudestaan samaan tehtävään. Se, jolla valta, ei ole ajantasalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin oppilaat äänestävät tuon stipendin. Joten jos kiusaaja saa paljon ääniä, niin sehän se sitten on.
Miksi oppilaat sitten äänestävät kiusaajaa? Ehkä he toivovat, että jos kiusaajalle ollaan kivoja, niin sitten kiusaajakin on kiva muille. Lapset eivät tajua, että tuollaisesta kunnianosoituksesta kiusaaja saa vain lisää vettä myllyyn eli signaalin, että se mitä hän tekee tuo suosiota ja kavereita.
Koska iso osa ei ole kiusattuja. Kiusattujen äänet eivät vaikuta lopputulokseen, jos kiusaajan kaverit ja heidän kavereikseen haluavat äänestävä häntä.
Koska kiusaajat ovat yleensä tosi suosittuja luokkalaistensa keskuudessa ja meillä ainakin juuri luokan oppilaat äänesti tuosta. Omakin kiusaaja sai tuon vaikka oli koko vuoden mua kiusannut viiden hengen porukassa ja esim. juuri edeltävällä viikolla pakottanut minut istumaan kuralätäkössä kokonaisen välitunnin ajan.
Helposti. Kiusaajalla voi olla laaja hännystelijöiden kaveripiiri ja jos stipendi annetaan äänestyksen perusteella, niin.. Kiusaajat ovat usein myös manipuloivalla tavalla sosiaalisesti lahjakkaita, joten voivat tehdä vaikutuksen opettajiin jotka päättävät palkinnon saajan, tietämättä kiusaamisesta mitään, ainoastaan että kiusaaja vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja tällä näyttää olevan paljon kavereita.
meillä kiusaajat sai hymypatsaita ja stipendejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ihmettelen miksi en saanut saksan kielen stipendiä vaikka saksa oli mulla 10 ja se sai joka nosti saksan arvosanan 7->8
Saksa ope on ehkä palkinnut läksyjen tekemisen. Näin tein itse tänä keväänä. Lopulta menestystä niittää se, joka jaksaa panostaa myös kotona opiskeluun. Oliko koe helppo ja siksi sait kympin?
Vierailija kirjoitti:
Koska kiusaajat ovat yleensä tosi suosittuja luokkalaistensa keskuudessa ja meillä ainakin juuri luokan oppilaat äänesti tuosta. Omakin kiusaaja sai tuon vaikka oli koko vuoden mua kiusannut viiden hengen porukassa ja esim. juuri edeltävällä viikolla pakottanut minut istumaan kuralätäkössä kokonaisen välitunnin ajan.
tämä .. yleensä, kun puhutaan kiusaamista ne kuvaillaan itse uhreina ja jotenkin heikkoina joilla on ongelmia ja siksi kiusaa, koska heillä on paha olla. todellisuudessa ei ole mitään yhtä kiusaaja tyyppiä, vaan on monenlaisia ja monenlaisia ongelmia yksi niistä saattaa olla varhaislapsuudessa ja nuoruudessa ilmituleva narsisimi tai persoonallisuushäiriö.
he ovat hyviä manipuloimaan ja heillä on hyvät sosiaaliset taidot esittää.
he ovat karismaattisia ja valitettavasti usein myös opettajat pitävät heistä. kaikki kiusaajat eivät ole sääntöjä rikkovia tupakka paikalla notkuvia ongelma nuoria, vaan joukossa on hyvin koulussa pärjääviä opettajan lellikejä joilla on isot kaveri piirit ja muiden oppilaiden suosio.
:D