Lue keskustelun säännöt.
Tulisiko ICE-agenttien luopua kasvomaskeista?
30.05.2026 |
https://x.com/FoxNews/status/2060410853804114355
Tulisiko ICE-agenttien toimia kuten poliisin, eli ilman maskia?
Kommentit (22)
Kasvomaskit estävät koronan, hantaviruksen ja ebolan sekä siunaavat kantajalleen kuolemattomuuden. Olisi väärin pyytää sellaisesta luopumaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up