Jos keittiöveitsiä ei lasketa, montako puukkoa/vestä sinulla on?
Kommentit (31)
Minun kaverillani on joku yli 200. Kalleimmat ovat jotain useamman sadan euron hintaisia. Keräilee taskuveitsiä.
1 kpl linkkareita löytyy, sain sen Sveitsistä lahjaksi.
Ns mattopuukkoja on pari. Hommattiin remonttia varten.
Neljä, joista yhden mukana on sellainen ihan mini puukko, eli 5. Yksi ns oma lapsuuden puukko ja muut saatuja vanhoja ja enemmän koristeita. Ei ole sitten kouluaikojen kyllä tullut käytettyä.
Yksi mora taitaa löytyä työkalupakista.
Mulla on keittiössä yksi puukko ja työvälinevajassa toinen. Enempää en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Tavan ihminen ei mitään veitsiä tai puukkoja tarvitse enään edes keittiössä. Kannatan ainakin osittaista kieltoa kuten Englannissa on tajuttu tehdä.
Parempi kääriytyä sinne turvapesääsi odottamaan kuolemaa. Veitsiä ei toki tarvitse jos ei mitään muuta tee. Tekevät ihmiset taas tarvitsee.
Taitaa olla viitisen puukkoa, joista useimmat halpisversioita ja yksi hyvä vuolupuukko. Sitten on joitakin katkoteräveitsiä, pari mattoveistä, villaveitsi ja kymmenittäin talttoja (jos ne lasketaan).
Mulla on kolme fileointiveitsiä, muutama mora puukko. Käyn paljon kalassa ja fileraan kalaa niin pitää ainakin olla kolme kalapuukkoa.
Aika monta ja stiletti aina taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavan ihminen ei mitään veitsiä tai puukkoja tarvitse enään edes keittiössä. Kannatan ainakin osittaista kieltoa kuten Englannissa on tajuttu tehdä.
Parempi kääriytyä sinne turvapesääsi odottamaan kuolemaa. Veitsiä ei toki tarvitse jos ei mitään muuta tee. Tekevät ihmiset taas tarvitsee.
juuri näin. mainitsin omistavani puukon ja sieniveitsen..mutta listaan pitäisi vielä lisäillä katkoteräveitset ja skalpelli taideharrastuksia varten. apteekissa on kyllä kysytty käyttötarkoitusta näissä skalpelleissa. hiukan hämmennyin että piti sanoa mitä skalpelli tarkoittaa vähän vanhemmalle myyjälle.
Lähde tähän väitteeseen, että monen sarjamurhaajan harrastus on nuorena ollut veitsien keräily.