Jos keittiöveitsiä ei lasketa, montako puukkoa/vestä sinulla on?
Kommentit (59)
Minun kaverillani on joku yli 200. Kalleimmat ovat jotain useamman sadan euron hintaisia. Keräilee taskuveitsiä.
1 kpl linkkareita löytyy, sain sen Sveitsistä lahjaksi.
Ns mattopuukkoja on pari. Hommattiin remonttia varten.
Neljä, joista yhden mukana on sellainen ihan mini puukko, eli 5. Yksi ns oma lapsuuden puukko ja muut saatuja vanhoja ja enemmän koristeita. Ei ole sitten kouluaikojen kyllä tullut käytettyä.
Yksi mora taitaa löytyä työkalupakista.
Mulla on keittiössä yksi puukko ja työvälinevajassa toinen. Enempää en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Tavan ihminen ei mitään veitsiä tai puukkoja tarvitse enään edes keittiössä. Kannatan ainakin osittaista kieltoa kuten Englannissa on tajuttu tehdä.
Parempi kääriytyä sinne turvapesääsi odottamaan kuolemaa. Veitsiä ei toki tarvitse jos ei mitään muuta tee. Tekevät ihmiset taas tarvitsee.
Taitaa olla viitisen puukkoa, joista useimmat halpisversioita ja yksi hyvä vuolupuukko. Sitten on joitakin katkoteräveitsiä, pari mattoveistä, villaveitsi ja kymmenittäin talttoja (jos ne lasketaan).
Mulla on kolme fileointiveitsiä, muutama mora puukko. Käyn paljon kalassa ja fileraan kalaa niin pitää ainakin olla kolme kalapuukkoa.
Aika monta ja stiletti aina taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavan ihminen ei mitään veitsiä tai puukkoja tarvitse enään edes keittiössä. Kannatan ainakin osittaista kieltoa kuten Englannissa on tajuttu tehdä.
Parempi kääriytyä sinne turvapesääsi odottamaan kuolemaa. Veitsiä ei toki tarvitse jos ei mitään muuta tee. Tekevät ihmiset taas tarvitsee.
juuri näin. mainitsin omistavani puukon ja sieniveitsen..mutta listaan pitäisi vielä lisäillä katkoteräveitset ja skalpelli taideharrastuksia varten. apteekissa on kyllä kysytty käyttötarkoitusta näissä skalpelleissa. hiukan hämmennyin että piti sanoa mitä skalpelli tarkoittaa vähän vanhemmalle myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juuri näin. mainitsin omistavani puukon ja sieniveitsen..mutta listaan pitäisi vielä lisäillä katkoteräveitset ja skalpelli taideharrastuksia varten. apteekissa on kyllä kysytty käyttötarkoitusta näissä skalpelleissa. hiukan hämmennyin että piti sanoa mitä skalpelli tarkoittaa vähän vanhemmalle myyjälle.
Mulla oli apteekissa vähän sama homma kun pyysin ruiskuja ja niin suuria neuloja kuin löytyy (piti saada liimaa hankalahkoon paikkaan). Löytyi hevosneuloiksi kutsuttuja, sen verran ronskeja ettei kyllä tulisi mieleen niitä ihmiseen pistää. Silti myyjä vaikutti kovin epäluuloiselta.
Ehkä 15, jos ei lasketa keittiöveitsiä. Kaikki erilaisia työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta ja stiletti aina taskussa.
Stiletti laiton suomessa, mistä hommasit?
Vierailija kirjoitti:
Kenet muslimi aikoo seuraavaksi knifettää?
Olen myyjänä liikkees jossa käy paljon myös muslimeja. Eipä ole yksikään meinannutkaan puukottaa. Vaikka ostavat keittiöveitsiä.
Itselläni kotona pari veistä ja mökillä puukko.
Vierailija kirjoitti:
Tavan tumpelo on sellainen, joka ei osaa tehdä mitään puukolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavan tumpelo on sellainen, joka ei osaa tehdä mitään puukolla.
Olipa muuten harvinaisen karmaiseva sen realityn jakso jossa asuvat maatilalla. Jampesterit vetelivät puukoin ja taltoin ja aina kohti itseään.
Vierailija kirjoitti:
Riitävästi
Veitsiä ei koskaan ole riittävästi. Taskussa jatkuvasti kaksi.
Linkkari auton takakontissa (sain sen joltain), 2 remonttipuukkoa (toisen ostin itse ja toisen sain isältä), yksi mattoveitsi jota en sitten tarvinnutkaan, leikkasin maton saksilla. Eli 5.
Lähde tähän väitteeseen, että monen sarjamurhaajan harrastus on nuorena ollut veitsien keräily.