Pari ekaa lomapäivää aion vaan istua meidän terassilla, kuunnella radiota ja tissutella
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Hyvää lomaa!
Kiitos!
Kuulostaa ihanalta. Itse tosin vietän vastaavanlaista lomaa joka päivä. T: Työtön
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Itse tosin vietän vastaavanlaista lomaa joka päivä. T: Työtön
Kahta ihanammalta tuollainen joutenolo tuntuu kun käy töissä välillä. T. Kokemusta on
Näillä sanoilla alkaa monen muunkin alkoholistin loma.
Vierailija kirjoitti:
Näillä sanoilla alkaa monen muunkin alkoholistin loma.
Ahaa, no sulla ilmeisesti on kokemusta asiasta.
Tuo on ihan parasta. Itse tosin haluan aina makuupaikan, istuskella saa töissä tarpeeksi. Hyvää lomaa ap!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tylsä elämä.
Tylsä elämä? Tuskinpa ainakaan ap:n elämä paremmaksi muuttuisi, jos sinä määräisit miten lomaa pitää suorittaa. Ihmisen on hyvä osata olla myös yksin ja rauhoittua, siihen vaan ei kaikki pysty.
Pehmeä lasku lomaan!
Minä aloitin niin, että pyyhin pölyt fiikuksesta. Hidasta ja vähän turhaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan parasta. Itse tosin haluan aina makuupaikan, istuskella saa töissä tarpeeksi. Hyvää lomaa ap!
Pääsen mä pitkäkseenkin jos haluan. Sellainen puoli-istuva asento on minusta paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tylsä elämä.
Tylsä elämä? Tuskinpa ainakaan ap:n elämä paremmaksi muuttuisi, jos sinä määräisit miten lomaa pitää suorittaa. Ihmisen on hyvä osata olla myös yksin ja rauhoittua, siihen vaan ei kaikki pysty.
Ap:n kaltainen alkoholisti ei voi koskaan rauhoittua, koska tarve saada pää sekaisin ja paeta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tylsä elämä.
Ap:n kaltainen alkoholisti ei voi koskaan rauhoittua, koska tarve saada pää sekaisin ja paeta elämää.
😄 kylläpäs sä nyt triggeröidyit mun lomanaloitussuunnitelmista!
Ei ole loma, mutta teen juuri samaa saunan terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Jääkö ryyppy päälle
Ei. Jääkö sulla tuollaisesta kun pitää kysyä?
Kuulostaa hyvältä. Hyvää lomaa!