Olen itkenyt koko aamun
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjäksi.
Ei riitä järki.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjäksi.
Mitä järkeä tänä päivänä on ryhtyä yrittäjäksi kun konkkaan se menee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjäksi.
Yrittämään mitä? Esim. käsitöitä ei kukaan arvosta nykyään, tai niistä ei haluta maksaa.
Onko sulla älyllinen kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla älyllinen kehitysvamma?
Ainakin pahoja oppimisvaikeuksia. Kehitysvamma diagnoosia ei ole.
Ap mistä jäi kiinni? Aloja on monia, kokeile toista ammattia. Entä oppisopimus?
Alat tuollaiseksi "saarentaikaa" myyjäksi tai jotain vastaavaa. Osta halvalla kiinakrääsää ja rakennat huiman markkinoinnin mammoille.
Mieti mitä oikeasti haluat tehdä ja keskity siihen.
Oppisopimus on hyvä vaihtoehto. Älä masennu, mahdollisuuksia on muitakin! Elämä kantaa.
mINÄ öö oluulin olevan ai aina laiska tai laiskumius, mutta olikin vain hölmö.
Siksi otan tuet kuin menisin tekemään joain töisä josta ei saa rahaa atrpeeksi.
Mäkin olen itkenyt koko aamun. Mutta en siksi etten saanut tutkintoa, vaan sitä, että kahdesta tutkinnosta huolimatta olen niin pska, etten kelpaa mihinkään töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjäksi.
Yrittämään mitä? Esim. käsitöitä ei kukaan arvosta nykyään, tai niistä ei haluta maksaa.
Minä ainakin haluan ostaa käsitöitä. Keskiaikapiireissä arvostetaan käsin tehtyä. Lisäksi oksettaa halpakauppojen kiinakrääsä ja temutukset.
Kuules nyt, Ammattivalittaja ( eli ap)! Sä olet jo vuosia, siis VUOSIA kitissyt tätä, ihan samaa asiaa!! Ne väittämäsi oppimisvaikeudet (*mistä ei voi tietää, ovatko edes totta kuten muutkaan asiat tämän kohdalla), jotka liittyvät matematiikkaan eivät estä sinua opiskelemasta ihan kaikkea maailmassa. Sulla on vain joku ihmeen pakkomielle, että haluat ihan väkisin merkonomiksi tms. Väität myös pärjänneesi lukuaineissa eli et ole yhtään mikään "heikkolahjainen"! Joko olet tai esität tyhmempää, kuin olet. Ainoa vika on se, että jostain syystä jaksat valittaa ja kinuta huomiota näillä ihme höpinöilläsi. Olisko ihan kuule joku muu vika päässä, kuin "oppimisvaikeudet"?
Ja niille, jotka eivät tiedä tätä ap:ta niin kyseessä on siis tosiaan yksi palstan vakiopösilöistä eli Ammattivalittaja. Sillä ei ikinä väittämänsä mukaan ole hyvin. Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä se väittää. On valehdellut vuosien mittaan esim. että hänellä on syöpä ja ties mitä muutakin. Miettikää, millainen ihminen tekee tuollaista? Vain saadakseen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjäksi.
Myy tarvikkeita tai tee ohjeita.
Onko mies antanut sulle potkut, kun taas on niin vaikeaa?
Yrittäjäksi.