Onko joku työkaveri ihastunut joskus sinuun, miten se käyttäytyi
Kommentit (19)
Pari tehnyt tikusta asiaa, kolmas haki kahville usein, neljäs punasteli minun seurassani ja kännissä imarteli turhan paljon. Näistä vain 1 ollut varattu ja kaikkien kanssa flirtti ollut viattomalla tasolla.
minun pöydän luona käymällä sellaiset asiat, jotka normaalisti hoiti sähköpostilla/puhelimella.
Vierailija:
Pari tehnyt tikusta asiaa, kolmas haki kahville usein, neljäs punasteli minun seurassani ja kännissä imarteli turhan paljon. Näistä vain 1 ollut varattu ja kaikkien kanssa flirtti ollut viattomalla tasolla.
ilman asiaa, laitteli hölmöjä viestejä, pyyteli oluelle, kulki samaa matkaa jos olin jalkaisin liikkeellä...
Tuli juttelemaan ja puhelemaan kaikenlaista. Kun en innostunut alkoi pompottelemaan, monista näitä, tee sitä ja tätä, jos et tee niin täytyy varmaan laittaa viestiä ettenpäin ja ylöspäin, kyttäämään tulenko ajoissa töihin, monenko minuutin pituisia taukoja pidän, ilkeilemään ... hyvä tyyppi =-(
olisi kuitenkaan tajunnut. Miten muka joku mies näyttäisi ihastumisensa? Joku papereiden tuominen nyt ei kerro vielä mistään mitään.
Vierailija:
olisi kuitenkaan tajunnut. Miten muka joku mies näyttäisi ihastumisensa? Joku papereiden tuominen nyt ei kerro vielä mistään mitään.
Yks soittelee mukavia ja kysyy, että missä kultsi taas luurailee? Kovasti koittaa oluelle saada ja sanoo, et pyöritteli puhelinta ja kovasti toivoi multa etes viestiä. Sitten soittelee toinen ja sanoo aatelleensa mua taas monena päivänä. Vähän ikäväkin vaivaa jne. (no nää on edelliseltä työmaalta, mutta edelleen pidetään yhteyttä)
Yks tyyppi ihan reilusti haluaa halata ja sanoo, et olen tosi söötti. Annan halata, mut muu ei tulis mieleenkään.
Ne on sellaisia harmittomia " arjen piristys" ihastumisia :-D
Sanoi, että olisi voinut tulla mukaan lomalla, vaikka hänellä on vaimo ja lapsia. Aina kahvilla samaan aikaan ja pitkät tuijotukset...
Vierailija:
Sanoi, että olisi voinut tulla mukaan lomalla, vaikka hänellä on vaimo ja lapsia. Aina kahvilla samaan aikaan ja pitkät tuijotukset...
Yksi mies tekee tikusta asiaa päästäkseen jutuilleni.
Sanoi minulle töissä: kulta... Meni sitten ihan vaikeaksi. Myöhemmin tunnusti pikkuhumalassa että on ollut pitkään minuun ihastunut.
Vierailija:
Yksi mies tekee tikusta asiaa päästäkseen jutuilleni.
Teki tikusta asiaa, soitteli työreissuiltaan toimistolle ja jaaritteli niitä näitä, soitti muutaman kerran mun privaattikännyyn, kun olin ajelemassa töistä kotiin.
Jäi mielellään mun kanssa toimistolle ylitöihin, toi mulle kerran mainosnallen ja kun mä olin hämmästynyt niin hän meni ihan noloksi.
Meidän välillä ei koskaan tapahtunut mitään eikä me koskaan puhuttu asiasta mitään edes huppelissa.
Kyllä on myös aika helppo tulkita mitä tarkoittaa se että mies tuo toisesta rakennuksesta asti niitä työpapereita lähes yksitellen (monta kertaa päivässä) sen sijaan että toisi kerran viikossa koko läjän, niin kuin aiemmin on tehnyt.
Vierailija: