Yle: Timo Vornanen hakee valituslupaa tuomiolleen
"Hovioikeuteen toimittamaansa valituksessa Vornanen kysyy millä edellytyksillä hovioikeus voi evätä jatkokäsittelyluvan tilanteessa, jossa käräjäoikeuden ratkaisun oikeellisuudesta on esitetty yksilöityjä ja perusteltuja epäilyjä.
Vornasen mukaan hovioikeuden päätöksen perustelujen puutteellisuus vaarantaa muutoksenhakujärjestelmän kontrolloitavuutta, oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin toteutumista sekä valittajan oikeusturvaa. Vornasen mukaan asiassa on vedottu objektiiviseen videotodisteluun, ristiriitaiseen henkilötodisteluun, vaihtoehtoiseen tapahtumainkulkuun sekä tahallisuutta ja hätävarjelua koskeviin arviointikysymyksiin."
BANG BANG VORGASMI ON NYT SOTAJALALLA!
Kommentit (47)
Yön Timo voisi yrittää puhua vaikka kielillä, niin ehkä joku persutuomari heltyy.
Ja tuollaisen tapauksen osa on valmiita äänestämään seuraavallekin kaudelle kansanedustajaksi? Kuinka te koette Vornasen edistäneen teidän asioitanne Arkadianmäellä?
Pyrkiikö Vornanen tekemään oikeusjärjestelmässä Auerit? Siinäpä muuten olisi vuosisadan pari.
Mitä se nyt vielä haluaa? Eikös sitä ihan silkkihanskain oo kohdeltu? Olis nyt hiljaa vaan niin vois joskus unohtua koko juttu!
Vornasen on pelattava aikaa mieluummin vaaleihin asti, ettei tule potkituksi eduskunnasta. Jos häntä ei eroteta, hän saa täyden sopeutumisrahan. Itse hän ei eroa, koska osallistuu vaaleihin ja siirtää sillä tätä lupaamaansa eroa ja mittauttaa luottamuksensa kansalla. Toivottavasti valituslupa hylätään nopeasti, niin saa ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saa.
Ei Timo saanutkaan.
Siks pyssy laukes alunperinkin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oikeusturva pitää olla jokaisella, mutta ottaen huomioon mitä hän teki, kuulostaa jokseenkin törkeältä. Mielestäni hänen saamansa 8 kk ehdollinen vankeusrangaistus ei ole paha.
Luulis joo olevan tyytyväinen. En muista yhtäkään kertaa että samantyylisistä rikoksista olis päässyt noin helpolla.
Mustalaisten kohdalla ammuskeluissa mainitaan erikseen poliisin suulla "ettei ammuskelusta aiheutunut vaaraa sivullisille". Nyt hallittu varoituslaukaus luvallisella aseella aiheutta saatanallisen uikutuksen. Miksi toista osapuolta ei ole kaivettu esiin lehtijuttuihin. Todellista tiedonvälitystä.
Onko Timppa itkenyt maijan takapenkillä viime aikoina?
Toivottavasti saa jatkoluvan ja syyttäjäkin sitten vaatii kovempaa rangaistusta, ja HO kallistuu syyttäjän kannalle 😄
Sekin nääs on mahdollista, kun tarpeeksi perseilee oikeuden asioissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oikeusturva pitää olla jokaisella, mutta ottaen huomioon mitä hän teki, kuulostaa jokseenkin törkeältä. Mielestäni hänen saamansa 8 kk ehdollinen vankeusrangaistus ei ole paha.
Luulis joo olevan tyytyväinen. En muista yhtäkään kertaa että samantyylisistä rikoksista olis päässyt noin helpolla.
Mustalaisten kohdalla ammuskeluissa mainitaan erikseen poliisin suulla "ettei ammuskelusta aiheutunut vaaraa sivullisille". Nyt hallittu varoituslaukaus luvallisella aseella aiheutta saatanallisen uikutuksen. Miksi toista osapuolta ei ole kaivettu esiin lehtijuttuihin. Todellista tiedonvälitystä.
"Mutku media! Mutku romanit! Mutku ihan kaikki muut!"
Huutaa persu, kun ammuskelee kännipäissään Helsingin keskustassa
Vierailija kirjoitti:
Vornasen on pelattava aikaa mieluummin vaaleihin asti, ettei tule potkituksi eduskunnasta. Jos häntä ei eroteta, hän saa täyden sopeutumisrahan. Itse hän ei eroa, koska osallistuu vaaleihin ja siirtää sillä tätä lupaamaansa eroa ja mittauttaa luottamuksensa kansalla. Toivottavasti valituslupa hylätään nopeasti, niin saa ansionsa mukaan.
Sopeutumisrahaa saa yhden kauden jälkeen vuoden. Kansanedustajan erottamiseen tarvitaan niin suuri enemmistö edustajista, ettei tule tapahtumaan. Että turhaan uliset vassari.
Timo valittaa siksi että tähtää kansanedustajaksi seuraavissakin vaaleissa. Pelaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopeutumisrahaa saa yhden kauden jälkeen vuoden. Kansanedustajan erottamiseen tarvitaan niin suuri enemmistö edustajista, ettei tule tapahtumaan. Että turhaan uliset vassari.
Yön Yimo lupasi itse erota, jos tuomio tulee (ja se tuli). Persun sanaan voi aina luottaa. Voihan?
Näin sitä kuormitetaan jo repeämispisteessä olevaa systeemiä lisää. Ukon on vaan mahdoton ottaa vastuuta omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on paha ku pääsee kansanedustajaksi ja tuo ylivoipaisuus efekti jyllää pipassa! Sitä rupeaa kuvittelemaan että minä voin ja saan tehdä mitä huvittaa, koska minä olen Jumalasta seuraava...YLÖSPÄIN! Rangaistus oli todellakin kohtuullinen mutta ei hän sitä ymmärrä vaan valitusta pukkaa...IDIOOTTI! Toivottavasti tuomio kovenee...
Vierailija kirjoitti:
Timppa on hieno mies, ex-persukin.
Timppa on apina, joka riskeerasi muita ihmisiä ja märisee kuin lapsi kun saa lainmukaisen tuomion.
Miten tuollainen on koskaan voinut olla poliisi?
Vierailija kirjoitti:
Taskuase, joka on vaarallinen vain ihan vierestä. Se on tarkoitettu suojaamiseen, jos joku tulee iholle. Miten se voi aiheuttaa vaaraa osoittamalla etäälle? Normaalisti politiikot nauttivat parempaa lakisuojaa, koska merkittävässä asemassa yhteiskunnassa ajamassa kansan etua, jotta koskemattomuus väkivallalle säilyisi. Ilmeisesti jos on väärässä puolueessa, tätä lakisuojaa ei nautita. Sipilän tönäisijä muistaakseni sai kovan tuomion, tässä Vornanen itse joutui tuomituksi kun puolusti itseään.
Miksi tuon tyypin pitää saada kanniskella asetta ympäriinsä? Muillakaan poliiseilla ei ole sitä 24/7 mukana. Mikä köyhän miehen Batman tuo pelle luulee olevansa että gangsterit vainoavat henkeään joka paikassa? Olemme Suomessa, jossa ei ole ihan jokapäiväistä olla hengenvaarassa kuitenkaan, eikä Vornanen missää ghetoissa ole ollut riitaa haastamassa.
Hän ampui aseella humalassa julkisella paikalla. Hän vaaransi sivullisia, koska luoti olisi voinut ottaa kimmokkeen ja osua johonkuhun. Poliisin luulisi tietävän vastuunsa, mutta Vornanen on tainnut jättää sen osan pois muististaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukku-Timo päästi paukun, jysäytti kuin colt-revolveri vaatimuksen.
Timo "peacemaker" Vornanen
Vornasella oli "mannekaliiperin" 6.35 CZ, ei suinkaan sentään Peacemakeria. M52
Ase kuitenkin, joka vaaransi sivullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on paha ku pääsee kansanedustajaksi ja tuo ylivoipaisuus efekti jyllää pipassa! Sitä rupeaa kuvittelemaan että minä voin ja saan tehdä mitä huvittaa, koska minä olen Jumalasta seuraava...YLÖSPÄIN! Rangaistus oli todellakin kohtuullinen mutta ei hän sitä ymmärrä vaan valitusta pukkaa...IDIOOTTI! Toivottavasti tuomio kovenee...
Vornanen pääsi helpolla mutta ei tajua asiaa. On helvetin vaarallista kaupunkiolosuhteissa ammuskella edes maahan, luoti voi kimmahtaa lähes mihin vaan ja kimmonnutkin luoti voi olla tappava. Siinä mielessä Vornasen "harkinta" petti täydellisesti. Ja vaikka sää oot aiemmin ollut ammatiltas poliisi niin en nää mitään järjellistä syytä kantaa baariin asetta mukanaan...
Persu on AINA uhri!