Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli kesänne vuonna 2006?

Vierailija
29.05.2026 |

Muistoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kesä, muuta en siitä oikein muista. Nurmikot olivat ruskeita auringon niitä korventaessa. 

Vierailija
2/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias ja juoksin festarilta toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vauva ja taapero. Kesä meni siinä  sumussa.  Vauvan ja kaksivuotiaan kanssa ulkoillen. Paljon vietettiin aikaa maalla mummolassa. 

Vierailija
4/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea. Ostin paskan asunnon ja riitelin sukuni kanssa. Onneksi se on jo ohi. 

Vierailija
5/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21v ja psykiatrisella osastolla, hirveä olo ja vierustoverilta ruokapöydässä valui aina vahvasti lääkittynä kuola. Ei ihan mitään parasta aikaa elämässä siis.

Vierailija
6/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, yksi parhaita.

Vierailija
7/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ok muistot vaikka elämäntilanne oli kaikkea muuta kuin kadehdittava. Olin 30v ja juuri suorittanut tutkinnon ulkomailla. Matkustin Suomeen viimeisten tenttien jälkeen. Asuntoa täällä ei enää ollut joten muutin lapsuudenkotiin vanhempien luo. Työtä en tietenkään saanut mutta sen jo arvasinkin.

Aika kauhea tilanne siis mutten osannut ottaa sitä niin. Elelin hiljaa kesän niitä näitä tehden ja saavutin uudelleen kosketuksen kotiseutuuni mistä olin vieraantunut asuessani vuosia kaupungeissa ja ulkomailla. 

Vierailija
8/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitovapaalla neljävuotiaan ja kaksivuotiaan kanssa kotona. Todellakaan lapset eivät menneet päiväkotiin, vaan vasta kun  palasin töihin 2008.

Oltiin leikkentällä muiden lapsiperheiden kanssa joka aamupäivä. Sen lisäksi kierrettiin  muumimaat, puuhamaata ja huvipuistoja. Ulkomailla ei käyty jos ei ruotsinlaivaa lasketa. Ihana kesä ! 

Vierailija
9/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muista. 

Vierailija
10/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa koko kesän. En pysynyt kävellä, joten makasin sängyn pohjalla. Kesä oli kuuma, mutta sairaalassa se vasta oli todella kuuma. Lokit kirkuivat joka yö.

Vierailija
11/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin yläasteelle menoa

Vierailija
12/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista kesistä omassa elämässäni. Muutettiin Turkuun ja lapset aloittivat päiväkodissa.

Radiossa soi:

Vierailija
13/13 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-v ja luostarissa talkoolaisena. Elämäni paras kesä ja kuuma sellainen 💓 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan