Kuopion Palloseura Oy on purkanut Solo Soumahoron pelaajasopimuksen.
Kommentit (21)
Erittäin vakava rikosepäily ja poliisi vanginnut, kertoo iltalehti. Eli todennäköisesti seksuaalirikos.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vakava rikosepäily ja poliisi vanginnut, kertoo iltalehti. Eli todennäköisesti seksuaalirikos.
Sehän se on noilla ollut tapana.
18-vuotias norsunluurannikkolainen oli kävellyt punaisia päin. Se oli siinä sitten se ura.
Yksittäis tapaus sanoisi vihervasemmisto mutta kun ei pysty enää.
Median ajojahti.
T:Sheikki Laakso
Kateelliset persut pilaa jo jalkapallonkin.
Mitä Solo on vihervassaroinut, että sai poykut
Voi olla jonkun rasistiakan keksimä valhe.
Kikkamokkeli eksyi taas epähuomiossa väärään koloon?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla henkirikoskin tai miksei vaikka molemmat. Ihan pikkukummasta ei tässä maassa enää vangita ketään edes poliisin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Solon molo ei pysynyt housuissa.
Vierailija kirjoitti:
P E R S K U T A R A L L A A !
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Näillä tuntuu olevan kaikilla se, että r odulliset vaistot puskee esiin, vaikka olisi aivan maailmanhuippu esim. Mbappe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on noilla ollut tapana.
Eikö kupsissa ollut jo yksi vastaava tapaus aiemmin? Ja sitten oli se kauppojen sarjaryöstelijäkin kupsilaisia.
Solo oli sohlannut molonsa pyytämättä ja yllättäen soumahoroon.
No se voi hakea sitten turva paikkaa.