IS: Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
Kommentit (162)
Tähän sopii sama kuin lentävä lausunto kuin viinaa että en harrasta seksiä uskonnollisista syistä vaan ihan kokonaan muista syistä.
Minä olen aina ihmetellyt miten sukupuolielimet näyttelee uskossa aina niin suurta roolia jopa ympäri ämpärileikkauksia? Tänään on se uutta että oikein koolla on väliä ja iällä sekä monta kerralla uskon päälle etsittynä. Uskossa etsitään isoja munia?? Kun Jumala eikä maailma riitä tuskin riittäisi koko maailmankaikkeuskaan tässä tapauksessa. Nykyään pitää olla näköjään kaikkea paljon ja isoa. Jenkeistä se on tämäkin hulluus lähtöisin.
Seksi enemmän kuin yhden kumppanin kanssa on ihan tavallinen fantasia naisilla, vaimoni kuuluu tuohon joukkoon. Hän ei lähtisi extreme touhuun kymmenien kanssa, mutta 1n+2m on kokeiltu meillä muutaman kerran ja vaimo on tykännyt. Olisi hän lähtenyt myös kolmen miehen kanssa seksiin, mutta siinä jo niin paljon järjestämistä, ettei ole ollut aikaa.
Vaimo kiihottuu miehen himosta ja miehen häneen kohdistavasta huomiosta. Jos miehiä enemmän kuin yksi, noita kahta asiaa on enemmän.
Onko se synnitön joka heittää ekana mulkkunssa kehiin ja peliin mukaan vieraaseen pesään joka on uskonnollinen auktroriteetti?
Minulla ei ole seksikumppaneissa mitään rajaa jos on kysymyksessä naisia tai Trans-naisia tai jopa seksinuket. Suurin kysymys on kuitenkin niin että uskoa ei pitäisi sotkea mihinkään asiaan eikä määrä ratkaise mitään kuin kokemuksia. Sielunkumppanuus on sitten eriasia ja rakastuu mihin rakastuu koska sitä ei voi itse päättää vaan sen ratkaisee myös toinen asianomistaja. Yleensä oikeaa rakkautta oleva parisuhde päätyy käräjätupaan.
Enpä haluaisi olla yksi kolmestakymmenestä. Yksi kolmesta voisin olla, jos vuoro kiertää, niin ehkä kolme-neljä rundia.
M45
No kyllä se työstä todellakin käy jos tämän naisen tyydyttäminen vaatii 30 miehen työpanoksen. Kyllä ei onnistuisi avioliitto yhden miehen hoitelemana, tulis ainakin sydänslaaki jo hääyönä mutta seksitarpeet on yksilöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuohan on ihan Emilian oma asia. Jos miehiä kiinnostaa päästä toinen toisensa jälkeen liukkaille, se lienee sitten heidän oma asiansa. Toivottavasti kaikki ovat myöhemminkin tyytyväisiä saavutuksiinsa. Ei järvi soutamisesta kulu. Itse en tuohon ryhtyisi, mutta jos Emilia, niin ei se mulle ole ongelma.
Ei järvi soutamisesta kulu, mutta voi saastua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sitten kiva pohtia kuka onkaan tulevan lapsen isä
Oletko kuullut kondoomista?
Mitä varten miesten pitää olla kaljuja ja tatuoituja?
Nykyajan naisen voimaantumista! Toki hetken kuluttua valitetaan miten miehet esineellistää naisia ja pitävät heitä vain panopuina.
Mahtaa olla pillu pipi päivän päätteeks 🤭
Kamalaa, miten hän esineellistää nämä miehet! Kohtelee heitä lihapaloina oman nautintonsa tähden. Miehet ovat oikeita tuntevia ihmisiä, vaikka olisivatkin kaljuja ja tatuoituja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykynainen häpeä enää mitään? En voisi kuvitella edes tapailevani tuollaista naista💃🚲🎠🤢🤮🤧 Häpeän olla suomalainen.
Noh, sehän ei ole suomalainen, joten tavallaan ymmärrän. Suomalaiseen kulttuuriin ei toki moinen sikatouhu kuulu.
Itse olen ollut kahdeksan miehen pantavana. Tuo 30 kyllä taitaa olla aika kova juttu.
Jukka kun kyllästyy niin ottaa tavallisen naisen, unohtaa menneet ja alkaa koti isäksi.
Emilia tuhosi oman ja läheisten elämän.
Vanhemmat pohtii, mikä meni vikaan. Eivät uskolla enää syventyä itsetutkisteluun kiska se tulisi liian raskaaksi.
Muutoma emilia on tullut koettua, surullisia tarinoita.
Ja nämä pienmunaset, ikäviä juttuja.
Piräisikö mennä psykoterapiaan ensin.
Kyllähän tässä on M.Nykäs tyylinen meininki. Kuitenkin väitän että ihminen ei voi elämässä valita oikeasti juuri mitään vaan oma mielenkiinto suuntaa kuin kohtalo tai junaradalla meno koko elämänkulun. Tosin sitä totuutta ei voi välttää että kimppakiva on myös aina homoseksuaalisuutta samoille sukupuolille vaikka sen kuinka kieltäisi koska minä en ainakaan pystyisi olla alasti toisten miesten kanssa en sitten millään mutta monien naisten kanssa se ei haittaisi yhtään vaikka olisivat lesboja, oikeastaan todella herkullista niin.