IS: Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Kimppanainti parasta.
No onhan se nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vedä vertoja sille joka oli yhdynnässä 1000 miehen kanssa samana päivänä. Aloittelija.
Juu, samaa mieltä. Mutta ehkä tuo nainen vasta treenailee? Seuraavaksi 100 miestä, sitten 130 jne. Nuori nainen kuitenkin, niin kyllä hän vielä ehtii vaikka ja mitä.
Haaveilen myös kimppaseksistä 40-60 miehen kanssa.
M22
eNTÄ PUPPELIT mITENKÄ TEILLÄ, onko ennätys kiikarissa?1000 kullia aunukseen vuorokaudenaikana mitä?
Vierailija kirjoitti:
eNTÄ PUPPELIT mITENKÄ TEILLÄ, onko ennätys kiikarissa?1000 kullia aunukseen vuorokaudenaikana mitä?
Mikäs siinä. Minkä vuoron haluat?
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon kuuluisi
Ryhmäseksi on parasta sielunhoitoa.... runkkaa jos et muuten mulkkua saa. 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu vuoron ja mieluiten hys hys sitten, tuonko rasvat mukana vai oletko jo valmiiksi rasvattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu vuoron ja mieluiten hys hys sitten, tuonko rasvat mukana vai oletko jo valmiiksi rasvattu?
En pidä junteista. Opettele yhdyssanat ja kysy sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja minä olen hetero joten muutahan ruotsiin fukin idiot muuhaa luulitko että saat multa kyliiiäää rähhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja minä olen hetero joten muutahan ruotsiin fukin idiot muuhaa luulitko että saat multa kyliiiäää rähhää.
Niinhän sitä kaikki väittää olevansa heteroita ja haluavansa vain kokeilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä kaikki väittää olevansa heteroita ja haluavansa vain kokeilla...
Tiedätkö mitä rakastan sinua mutta ehto on että olet nainen, eli homppeli älä rynni iholle.
Nostan sinänsä hattua, että avoimesti tuon tekee. Vaikka sen voisi tehdä kyllä silläkin tavalla avoimesti, ettei yritä peitellä, mutta ei julkisuutta etsien. Tiedän toisenkin vakaopen, tai tarkemmin eskariopen, joka etsi miesystävänsä kanssa kolmen kimppaa ynnä muuta, mutta asian piti olla mahdollisimman salainen. Tuota puolta en ymmärrä: jos kerran ryhmäseksijutut on ihan ok, niin miksi sitä pitää niin kauheasti kuitenkin salailla?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tuohan on ihan Emilian oma asia. Jos miehiä kiinnostaa päästä toinen toisensa jälkeen liukkaille, se lienee sitten heidän oma asiansa. Toivottavasti kaikki ovat myöhemminkin tyytyväisiä saavutuksiinsa. Ei järvi soutamisesta kulu. Itse en tuohon ryhtyisi, mutta jos Emilia, niin ei se mulle ole ongelma.
Kyllä, ja omana asianaan olisi saanut tuon pitääkin. Mutta piti lehteen päästä ilmoittamaan asiasta.
Kasvoista hieman samaa näköä Evander Holyfieldin kanssa.
Minä haluaisin harrastaa seksiä yli sadan Avaruusolento Trans-naisten kanssa. Taitaa olla se maailman tappi jo saavutettu niin ja vehje pitäisi olla yli 100cm ainakin joillakin että tulee nuohottua koko paksusuoli, umpisuoleen asti ja BlusBrother soi taustalla ja Irvinitkin....
Ihminen on luonut Jumalan omaksi kuvakseen ja näin sitä sitten muokataan. Älkää tehkö kuten minä teen vaan kuten sanoin. Minä en ainakaan maksaisi tulevalle ns. Papille palkkaa saarnasta mutta seksistä kylläkin.
Ihmisin mielikuvitus ei tunne rajoja kuten E.Musk että miljoona ihmistä asumaan Marsiin. Itse en kuitenkaan opettaisi jos tekisin toisin. Teologian opiskelussakin pitäisi olla jotain rajaa jo pääsyvaatimuksissa. Näköjään ei ole mitään rajoja missään asiassa. Iso ratas ja remmit on lähteneet päältä koko maailmalta.
Tää Eemeli juttu on maksumuuri takana, koska kyseessä on klikkauspalkkauksella olevan toimittelijan fantsu
Naurettava määrä kun ennätys on jotain 500 vähintään, urpot menkää katsomaan se pokena sitä oikeata itseään ja tämä tehtiin jo helveeeeeeeeeeeeeetin kauan sitten, keksikää jotain uutta.