Ex penää multa vastausta palaanko takaisin että eteneekö uuden naisen kanssa
Onko ok kysellä tuollaista multa? Rakastaa kuulemma mua edelleen mutta jos en halua takaisin niin etenee uuden naisen kanssa. Miksi mun pitäis hänelle antaa vastaus? En ole vastannut mitään. Mulla meni terveys miehen kanssa, kait sitä syyllisyys painaa. Joutuu esittää täydellistä uudelle naiselle. Mahtaa olla raskasta
Kommentit (11)
Laita sen uudelle muijalle tuo viesti! Saa tietää, millaiseen paskaan on astumassa.
Miksi uliset täällä, aikuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Laita sen uudelle muijalle tuo viesti! Saa tietää, millaiseen paskaan on astumassa.
Höpsis, mies haluaa draamaa ja vatvomista. Sitä ei pidä antaa
Miksi SINÄ jankkaat tuota täällä?!
Sano sille, että tottakai haluat hänet takaisin elämääsi, mutta vasta sitten, kun nykyinen suhde on päättynyt. Sitten sano ei ja estä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että tottakai haluat hänet takaisin elämääsi, mutta vasta sitten, kun nykyinen suhde on päättynyt. Sitten sano ei ja estä hänet.
Ja sitten kun tarpeeksi leikitään ja tahallaan kiusataan, ihmisellä napsahtaa ja ap saa puukosta. Sitten saadaan porukalla kauhistella.
En keksi mitään muuta syytä, ettet vastaisi "Ei", kuin että haluat roikottaa häntä kiinni itsessäsi jatkossakin.
Kerro sille uudelle, että se on varasijalla.
Vierailija kirjoitti:
Toimiva resepti hankkia itselleen vainoaja.
Estä koko tyyppi kaikissa kanavissa.