Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain vanhaan työpaikkaani töihin enkä päässyt edes haastatteluun

Vierailija
29.05.2026 |

Miten tuo on käytännössä edes mahdollista? Kuka voisi olla muka parempi kyseiseen työhön kun ihminen, joka jo valmiiksi osaa kaikki työtehtävät, tuntee työpaikan käytännöt ja työssä käytettävät ohjelmistot, ja jolla työkokemus on juuri kysesestä työstä kyseisessä firmassa. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesätyöhaku, niin samaan paikkaan on voinut hakea useampi jo paikassa ollut. Ottivat sen, joka on ollut parempaa kaveria pomojen kanssa.

Vierailija
42/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kesätyöhaku, niin samaan paikkaan on voinut hakea useampi jo paikassa ollut. Ottivat sen, joka on ollut parempaa kaveria pomojen kanssa.

Mutta kun mä olen se työpaikan hyvä tyyppi. Kaveri haluaisin olla, mutta minulta aina estetään olemasta kaveri. Sitten se laitetaan minun syyksi etten halua olla kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse miettiä, onko sinun työtavoissasi ollut jotain, mihin ei sitten kuitenkaan oltu tyytyväisiä. Olitko paljon pois töistä (=saikuttaja)? Minkätakia olet työpaikasta aikanaan lähtenyt, irtisanoitko silloin itse itsesi, vai irtisanottiinko sinut? Toki näinä aikoina on paljon hakijoita jokaiseen työpaikkaan, kun työttömiä on hurjasti. Voihan myös olla, että on vaan ollut  huippuhyviä hakijoita.

Vierailija
44/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko vietit aikaa puhelimella päivittäin

Koko ajan.

- Puhelinmyyjä

Vierailija
45/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse miettiä, onko sinun työtavoissasi ollut jotain, mihin ei sitten kuitenkaan oltu tyytyväisiä. Olitko paljon pois töistä (=saikuttaja)? Minkätakia olet työpaikasta aikanaan lähtenyt, irtisanoitko silloin itse itsesi, vai irtisanottiinko sinut? Toki näinä aikoina on paljon hakijoita jokaiseen työpaikkaan, kun työttömiä on hurjasti. Voihan myös olla, että on vaan ollut  huippuhyviä hakijoita.

Täytyy olla pomon kaveri. Hain aikanaan kesätöihin, joissa olin aikaisempana kesänä ollut, ja jossa pomot sanoivat, että haut vain rekryn kautta. Noh paikka jäi saamatta, ja perusteluna se perinteinen paljon hyviä hakijoita, mutta myöhemmin sain kuulla, että pomot ottivat henkilökohtaisesti yhteyttä toiseen tekijään, joka oli siellä ollut jo kuutena kesänä. Näin se menee Suomenmaassa, toisilla on eri säännöt🤷‍🤷‍

Vierailija
46/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan tuollaista jankuttavaa autistia palkkaisi

Vierailija
47/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut savustettiin laittomasti ulos koska tein työni hyvin ja tykkäsin työstäni. Se aiheuttaa heikkoitsetuntoisissa paljon  kateutta ja katkeruutta. 

Minulla oli toistaiseksi voimassa oleva työsoppari, johon oli merkitty minimitunnit, joita ei annettu eikä maksettu vaikka olisi pitänyt antaa ja maksaa. Työvuorot vedettiin alta kokonaan pois ja sitten naurettiin vahingoniloista räkästä naurua kun kärsin.

Vierailija
48/48 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla pomon kaveri. Hain aikanaan kesätöihin, joissa olin aikaisempana kesänä ollut, ja jossa pomot sanoivat, että haut vain rekryn kautta. Noh paikka jäi saamatta, ja perusteluna se perinteinen paljon hyviä hakijoita, mutta myöhemmin sain kuulla, että pomot ottivat henkilökohtaisesti yhteyttä toiseen tekijään, joka oli siellä ollut jo kuutena kesänä. Näin se menee Suomenmaassa, toisilla on eri säännöt🤷‍🤷‍

Toki näinkin voi olla. Ei se kuitenkaan muutenkaan itsestään selvää ole, että jos haet uudestaan vanhaan työpaikkaasi, tulet valituiksi. Syitä siihen voi olla monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän