Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö ovistesti myös aina raskauden????

30.09.2008 |

Olisin kysynyt teiltä kotka olette raskaana ollessanne tehneet ovulaatiotestin niin onko se aina näyttänyt myös raskauden ja onko ne viivat ollut yhtä vahvat?Mulla oli ovis vuodon kanssa(ei ole ennen koskaan vuotanut oviksen aikaan)?kp12/24-28 kp21 oli ovustestissä yhtä vahvat viivat.Nutta nyt ei ole ja kp26.Oireita on ollut vaikka mitä,voi tarkoittaa molempia.Lämmötkin laski oviksen jälkeen vähän mutta nyt on ollut muutaman päivän 37,2.Eli kysymys oli toi ovistesti että näyttääkö se aina myös raskauden?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on lukenut näköjään tän viestin mutta eikö kellään ole tietoa?

Vierailija
2/5 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestin mittaama LH on samantyyppistä kuin raskaushormoni mitä raskaustesti mittaa, joten on mahdollista että myös ovistestillä voi määrittä raskaushormonia. Jos raskaushormonitaso on korkealla pitäisi sen kai näkyä jatkuvasti testiviivoilla, ei hävitä..? Asia varmistuu tietysti raskaustestillä !!

Olisitko kuitenkin voinut ovuloida vielä kp 26? Onko kiertosi muuten säännöllinen? Ovulaatiohetki voi kyllä vaihdella säännöllisessäkin kierrossa.

Eli mielestäni on mahdollista että ovistesti voi näyttää raskauden, mutta varmempaa on käyttää raskaustestiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mä olen kirjoittanut ton kysymyksen epäselvästi.Eli tarkoitan sitä jos olisin raskaana ja vaikka raskaustesti näyttäisi sen niin jos testaisin myös ovistestillä niin onko siinä myös kaksi vahvaa viivaa vai eikö näkyisi mitään kun ei peri aatteessa olekkaan raskaustesti.Eli olisiko minulla vielä toivoa olla raskaana vaikka ovistestiin ei niitä viivoja tulekkaan,täällä kun lukee usein että ovistesti näytti raskauden.

Vierailija
4/5 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että olisit raskaana vaikkei ovistesti sitä näyttäisikään, eihän sen ole tarkoitus mitata raskaushormonia.. Kokeile raskaustestillä!!

Toivotaan että plussaat raskaustestillä =)

Minä en ainakaan enää luota oireisiin, olen tässä parinvuoden aikana kuvitellut niitä liian moneen kiertoon.. pettyen useasti.. Uskon vasta kun on viivat raskaustestissä!

Onnea testiin!! Peukkuja =)

Vierailija
5/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu ja negoja on tullut niin monia ettei enään uskalla edes testata vaan odottaa ja odottaa että kierto päiviä on niin monta että joko on pakko olla raskaana tai sitten on jotain muuta vialla.Nyt on kp28\24-26