Haittaako ulkonäöllä ansaitseminen
Mikä on suhtautumisesi siihen, että jotkut ansaitsee ulkonäöllään ja sillä, että julkaisee itsestään paljastavia kuvia/videoita?
Kommentit (49)
Riippuu mitä se työ tarkalleen on.
Vierailija kirjoitti:
No nää influensserit, jotka ryydittää toinintaansa ihoa paljastavilla ja takapuolta korostavilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nää influensserit, jotka ryydittää toinintaansa ihoa paljastavilla ja takapuolta korostavilla kuvilla.
Silloin ei haittaa, kun heidän perushomma on kuitenkin viihdyttää tai vaikuttaa eikä se paljas pinta. OF eri asia.
Aivan käsittämätön kysymys. Sama, ku kysyis. Haittaako älyllä ansaitseminen?
Kalju, parta, ruma naama, pitkä pinna ja loputon huumorintaju. 201cm ja 145kg. Pelkkää hyötyä työnhaussa.
M45, lastensuojelulaitosten ohjaaja
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä tuo sukupuolijakauma vastauksissa. Kysyn varovasti: onko miehiä haittaamatta siksi, kun he itse tykkäävät katsella ja jopa maksaa siitä? Ja haittaako naisia siksi, kun omat 2 000 euron nettotulot luutun varressa tai tiskin takana ärsyttävät, kun jotkut saa paljon enemmän rahaa helpommalla?
Sekö tässä on?
Olen mies. En katsele noita kuvia ja jos joskus näen kivan en maksa siitä. En hakeudu tuollaisen materiaalin ääreen.
No, joku ansaitsee kuvillaan, toinen videoillaan, joku potkimalla palloa tai lätkimällä kiekkoa tai ajamalla autolla ympyrää.
Vastaukseni perustui siihen että olen sattumoisin mies eikä mua todellakaan haittaa. Yritätkö tehdä asiasta sukupuolikysymyksen?
Ei oikeesti kiinnosta. Bye.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen käyttäköön niitä avuja mitkä hänelle on suotu. Hyvä ulkonäkö tuo mahdollisuuksia elämään ja mahdollisesti valtaakin. Voi olla, että jollain ei muita avuja olekaan. Kauneus on vieläpä katoavaista, eli takokaa hyvännäköiset silloin kun rauta on kuumaa mutta varautukaa myös tulevaan, eli ulkonäön markkina-arvon romahtamiseen.
N35
Täysin samaa mieltä.
Pitäis perustaa meijän rumilusten tuuletinsivusto " rumat karva römpsät ja riippurinnat"