Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako ulkonäöllä ansaitseminen

Vierailija
29.05.2026 |

Mikä on suhtautumisesi siihen, että jotkut ansaitsee ulkonäöllään ja sillä, että julkaisee itsestään paljastavia kuvia/videoita?

Mitä siis ajattelet?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos joku nai rahaa. Sen sijaan kaikki helvetin Siepit ja muut älykääpiöt jotka tienaa ei edes niin kovin ihmeellisellä ulkonäöllään haittaa ja ärsyttää ja paljon! Samoin nää typerät julkkikset jotka on muka niin suosittuja vaikkei niillä ole yhtään mitään erikoistaitoja! Niitä tyrkytetään joka ohjelmassa vaikka parempia ne olis taviksilla kun edes naamat vaihtuis!

Olet takuulla mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus.

Mitä vikaa siinä on vaikka olisikin? Kyllä näitä instan feikkihiuksisia fylliääliöitäkin ja niitten rahvaita ja vielä tyhmenmpiä palvojia haittaisi jos minä tienaisin miljoonia olemalla netissä mt-ongelmainen rumilus jonka mitättömästä elämästä is-lehdet ja naistenlehdet repisivät otsikoita jatkuvasti ja mun kuvaa kokoajan hierottaisiin kaikkien naamalle vaikka ei kiinnosta!

Pitäis perustaa meijän rumilusten tuuletinsivusto " rumat karva römpsät ja riippurinnat"

Vierailija
42/49 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se työ tarkalleen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nää influensserit, jotka ryydittää toinintaansa ihoa paljastavilla ja takapuolta korostavilla kuvilla.

Vierailija
44/49 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nää influensserit, jotka ryydittää toinintaansa ihoa paljastavilla ja takapuolta korostavilla kuvilla.

Silloin ei haittaa, kun heidän perushomma on kuitenkin viihdyttää tai vaikuttaa eikä se paljas pinta. OF eri asia.

Vierailija
45/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätön kysymys. Sama, ku kysyis. Haittaako älyllä ansaitseminen?

Vierailija
46/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, parta, ruma naama, pitkä pinna ja loputon huumorintaju. 201cm ja 145kg. Pelkkää hyötyä työnhaussa.

M45, lastensuojelulaitosten ohjaaja

Vierailija
47/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä tuo sukupuolijakauma vastauksissa. Kysyn varovasti: onko miehiä haittaamatta siksi, kun he itse tykkäävät katsella ja jopa maksaa siitä? Ja haittaako naisia siksi, kun omat 2 000 euron nettotulot luutun varressa tai tiskin takana ärsyttävät, kun jotkut saa paljon enemmän rahaa helpommalla?

Sekö tässä on?

Olen mies. En katsele noita kuvia ja jos joskus näen kivan en maksa siitä. En hakeudu tuollaisen materiaalin ääreen.

No, joku ansaitsee kuvillaan, toinen videoillaan, joku potkimalla palloa tai lätkimällä kiekkoa tai ajamalla autolla ympyrää.

Vastaukseni perustui siihen että olen sattumoisin mies eikä mua todellakaan haittaa. Yritätkö tehdä asiasta sukupuolikysymyksen?

Ei oikeesti kiinnosta. Bye.

Vierailija
48/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalitonta = En tykkää.

Vierailija
49/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen käyttäköön niitä avuja mitkä hänelle on suotu. Hyvä ulkonäkö tuo mahdollisuuksia elämään ja mahdollisesti valtaakin. Voi olla, että jollain ei muita avuja olekaan. Kauneus on vieläpä katoavaista, eli takokaa hyvännäköiset silloin kun rauta on kuumaa mutta varautukaa myös tulevaan, eli ulkonäön markkina-arvon romahtamiseen.

N35

Täysin samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi