Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu alkanut puhua "heistä" tai "niistä" jotka ovat häntä vastaan

Vierailija
29.05.2026 |

"He" heittävät eri tavoin kapuloita rattaisiin jotta tuttavani ei onnistuisi pyrkimyksissään. "Heillä" ilmeisesti on paljon valtaa maailmassa. Kun kysyin keihin tuttavani viittaa hänelle tuli hölmistynyt ilme ihan kuin itsekin ensimmäistä kertaa tulisi pohtineeksi keitä "he" oikeasti ovat. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on splittauksesta. Minä hyvä - joku toinen paha. Narsistihan tekee tämän esim. tyttärelleen. Tytär saa passata ja auttaa, mutta joutuu silti mustan lampaan rooliin. Toinen syyttää heitä ja niitä tai "päättäjiä", vaikka on itse ne päättäjät paikoilleen äänestänyt. Pääasia, että hänellä ei ole omaan tilanteeseensa mitään vastuuta. Oma äitinikin vaatii palveluksia, kritisoi, mitätöi kaikki saavutukseni luonteenpiirteeni tekoni ja lisäksi epäilee minua milloin mistäkin rikoksesta, ja kun oikaisen, jankuttaa vaan "kyllä sinä niin teit ajoit tänne pyörätietä". Ei auta oikaisu. 

Kun splitataan, pääasia on se, että syyllinen on joku toinen, ja itse pysyt puhtaana pulmusena.

Vierailija
2/3 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psykoosilta. 

Mieheni alkoi myös joitakin vuosia puhumaan "heistä" tai "niistä", jotka ovat häntä vastaan. Sitten tilanne hiljalleen eskaloitui siihen, että puhelimia kuunneltiin, radiossa puhuttiin hänestä ja hänelle, ja häntä seurattiin joka paikassa. 

Onneksi on lääkkeitä olemassa. 

Onko tuttavallasi läheisiä jotka voisivat ohjata hänet avun piiriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitenkin, onhan noilla luonnehäiriöisillä sitä gang stalking -yritelmääkin. Hakkerointia ja muuta seurailua kyllä ilmenee. Kannattaa jättää sellaiset kroonikot marginaaliin minne kuuluvatkin, ei mitään painoarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä