Mitä suunnitelmia teillä on juhannukseksi?
Mitä suunnitelmia teillä on juhannukseksi? Ajattelitteko vetää ns. perusreijoset vai pelkästään seitinohuet immoset? Meillä mennään todennäköisesti pitkän kaavan mukaan ja ilta alkaa terävillä peruspeltokankailla ja muutamilla kuivilla antikaisilla. Illan aikana imetään ehkä muutama keskisarjanen ikeniin ja juhannusilta kehittyy siitä sitten perusvornasteluun ja päättyy pikkutunneilla melkoiseen mäkelöintiin.
Vakuutukset on otettu ja viranomaisille ilmoitettu. Ja pekonia, sitä on varattu ja paljon.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin muinakin päivinä. Nukun, syön, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, selaan nettiä.
Miksi teet aina samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali koti-ilta. Alkoholia en enää juo.
Voihan sitä mennä mökillekin viettämään koti-iltaa tai terassille. Tai saunalle. Kokolle...
Viinaton juhannus on kuin kinkuton joulu.
Jos ei juhannuksena kännissä huku niin on ollut tosi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Me sateenkaarikundit pidetään perinteiset Tummelintuoksuiset liukasbileet vuokramökillä Himoksessa ja himokkaasti.
Vieläkö ehtii mukaan?
T. Mauri
Naisen kanssa ollaan ja lasta laitetaan alulle.
Terveisin kahdeksan lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ja teen isot määrät pizzaa.
Tää kuulostaa hyvältä. Voisin tehdä samoin.
Laskettu aikani on juhannusviikonloppuna, joten ei ole ihmeempiä suunnitelmia, normi viikonloppu.
Mies sanoi vetävänsä perusreijoset ja uhkasi pyyhkiä rantaveden siitepölyt minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla tylsä Jussi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa ollaan ja lasta laitetaan alulle.
Terveisin kahdeksan lapsen isä.
Mitä muuta Aittakummun juhannukseen?
Hukutan murheeni jos vain vaimo ja anoppi lähtee kokemaan katiskat.
Ystäväperhe tulee kylään ja laitetaan pizzaa pizzauunilla. Lisäksi saunotaan ja uidaan ja istutaan kuistilla juttelemassa pitkälle yöhön. Muutama olut menee osalla aikuisista, itse en juo.
Kiva ilta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin muinakin päivinä. Nukun, syön, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, selaan nettiä.
Miksi teet aina samaa?
Miksi muuttaa täydellistä kaavaa, josta saa eniten iloa? Kun asuu yksin, niin ei ole siihen mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennäköisesti töissä.
Onko tärkeäkin työ vai välttämätön paha juhannuksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla tylsä Jussi.
Mitä siitä? Näin 64v ikäisenä ja yksinäisenä mun jussit on juhlittu jo aikaa sitten. Tylsyys ei ole mikään ongelma, viihdyn hyvin kotona.
Töissä olen kuten 20 edellistäkin juhannusta.
Tykkään olla juhannuksen töissä.
Enköhän taas yritä pitää Koljosta aisoissa ja vakuutella hänelle, että vaikka Niemisen rouva kulkee uimapuvussa kohti laituria, se ei tarkoita sitä, että Eskolle olisi pillua tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tärkeäkin työ vai välttämätön paha juhannuksena?
Ei sen kummempaa kuin hoitoala.
- sivusta
Varmaan spreijaan bussipysäkkejä ja puhkon autonrenkaita. Mitä sitä muuta työtön persu juhannuksena tekisi.
Välimerellä nauttimassa tänäkin jussina.