IS: Emilia aikoo harrastaa seksiä 30 miehen kanssa samana päivänä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000012018905.html
Kirkko vaihtui orgioihin
Ennen Emilia Ekholm unelmoi elämästä luostarissa – nyt itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, joilla on iso penis. Tässä jutussa hän kertoo, mikä sai uskovaisen naisen ryhtymään suureen elämänmuutokseen ja mistä hän löytää miehiä toteuttamaan fantasioitaan.
Emilia Ekholm kuvailee seksikokemuksiaan niin konstailemattomasti, että joillekin se voi olla liikaa. Esimerkiksi kuvaus eräästä ryhmäseksisessiosta alkaa näin:
Kun minulla on seksin aikana yleisöä, haluan tietysti pistää pystyyn kunnon show’n.
Ja se jatkuu hyvin suorasukaisella kuvailulla siitä, mitä kyseisen ”show’n” aikana tapahtui:
Artikkeli on IS Extran tilaajille, eikä mulla ole sitä. Voisiko joku jolla on, kirjoittaa sen tänne?
Kommentit (57)
suomentakaa koko artikkeli kiitos
Mä voin vahvistaa että Emilia on oikea ihminen! Hän on mun lapsuuden kaveri josta en oo kuullu vuosiin, katosi somesta joskus lukiossa. Törmättiin viimeks joskus 10v sitten kadulla kun oli alottanu opinnot teologisessa. Oli silloin aika uskonnollinen, joten olin todella yllättynyt kun tää uutinen tuli vastaan. 😅
Hänellä oli ennen afrikkalainen sukunimi ja sitten toinen suomalainen sukunimi, niillä googlaamalla löytyy paljon nimikaimoja mutta ei häntä.
Jokainen nainen on hiukan huo-ra.
ksikään mies ei, vaikka rais. kais 300 naista! Näin se menee.
Tokihan aikuiset ihmiset voivat yhteisymmärryksessä harrastaa sellaista seksiä kuin itse haluavat. Millä tavalla ryhmäseksi tai parinvaihto tekee ihmisestä huonomman? Aika moni katselee aikuisviihdesivustoilta ryhmäseksivideoita ilman, että kukaan pakottaa. Aika täällä pallon päällä on rajallinen, joten siitä kannattaa nauttia vielä kun ehtii.
Efe 6:12 meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan…
Niin on niitä joiden mielestä tandemilla ajelu on sitä ainoaa oikeaa jotkut tykkäävät polkea kyläpyörää ja on niitä spandex-asusteisia kilpapyöräilijöitäkin.
Mutta kaikki ovat aloitelleet apupyörien avituksella..
Ei kai sillä ole mitään merkitystä, millaista pyöräilyä joku muu harrastaa.
Vaikka olen keski-ikäinen ja suurikullinen adonis, olen tarkka tavarastani. Juuri tällaisten vosujen vuoksi epäröin alkaa seksisuhteisiin.
Monet naiset ovat yhteisön kahlitsemia. Naiset ovat hyvinkin seksuaalisia, jos heitä rohkaistaan olemaan omia itsejään. Monet miehet ovat puutteessa ja se johtuu, että useimmat naiset on laitettu henkisesti kahleisiin jo nuorella iällä. Toivon ettei Emilia saa tästä elinikäistä haittaa, maailma ei ole vielä valmis ottamaan vastaan näitä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Empulle stemppiä 👏
Se on TSEMPPIÄ, ei stemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat yhteisön kahlitsemia. Naiset ovat hyvinkin seksuaalisia, jos heitä rohkaistaan olemaan omia itsejään. Monet miehet ovat puutteessa ja se johtuu, että useimmat naiset on laitettu henkisesti kahleisiin jo nuorella iällä. Toivon ettei Emilia saa tästä elinikäistä haittaa, maailma ei ole vielä valmis ottamaan vastaan näitä ajatuksia.
Naiset eivät ole ollenkaan "hyvinkin seksuaalisia", tämän toteaa useaan kertaan suurfemakko Cindy Meston ulostuksessaan Why Women Have Sex (joka on yksi femakkojen raamatuista) Ja moni muukin vastaava kaakattaja.
Eikö Neanderthalin ihmisten pitänyt olla sukupuuttoon kuolleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole ollenkaan "hyvinkin seksuaalisia", tämän toteaa useaan kertaan suurfemakko Cindy Meston ulostuksessaan Why Women Have Sex (joka on yksi femakkojen raamatuista) Ja moni muukin vastaava kaakattaja.
En tunne Cindyä, parempi jos kerrot oman ajatuksen ymmärrettävästi. Itse kerroin oman näkemyksen siitä, että naiset ovat hyvinkin seksuaalisia. Näkemys perustuu omaan kokemukseeni.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ladattavissa PDF taikka EPUB muodossa - https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…
Miestdn kannattaa lukea – ei opiskella vaan lukea nämä Pirulliset Säkeet.
Ymmärrän että haluaa harrastaa seksiä, mutta miksi ihmeessä haluaa olla "seksilelu"? Mä ainakin haluan seksiä ihan omien halujeni vuoksi aktiivisena toimijana enkä vaan jonain toisen objektina. Onko tuo jotain hyväksynnän hankkimista seksistä nauttimisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että haluaa harrastaa seksiä, mutta miksi ihmeessä haluaa olla "seksilelu"? Mä ainakin haluan seksiä ihan omien halujeni vuoksi aktiivisena toimijana enkä vaan jonain toisen objektina. Onko tuo jotain hyväksynnän hankkimista seksistä nauttimisen sijaan?
Kyseessä aika varmasti on fantasiatarina joka on laadittu vasta ilmestyneen fantasiakirjan piilomainostamiseksi. Jotan yhteyksiä saattaa myös olla seksiklubi-hörhöihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole oikea ihminen. Ei ole vielä löytynyt mistään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hyvin seksuaalisia, ja pystyvät kyllä ilmaisemaan sitä puolta itsestään paljon rakentavammilla tavoilla. Ääripäästä toiseen seilaaminen on vain tasapainon puutetta, ehkä myös jonkinlaista sen hakua.
Hirveää ja epätervettä