Onko 171,5 cm 171 cm vai 172 cm?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa pyöristyssääntöjä?
Matematiikan vai Tinderin?
Jälkimmäisessä pyöristetään 187 senttiin.
EEEeee... eh heh heh, heh heh heh, heh he..... he.....ööööh!
Toi mitta on mitattu sulkahattu päässä ja äipän korkkarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeellä on jakkara kovassa käytössä.
Hakkaan sut.
Pikkumiehet ketään hakkaa.
Mis asut?
Vttu että sä pyörit kohta
Niin kuinka monta milliä se pikku heiluville on aapeellä?
Ton pätkän päälaella on myös kärpästen kiitorata.
Vierailija kirjoitti:
Ton pätkän päälaella on myös kärpästen kiitorata.
kivaa
Sisätikkaat on tarpeen kun on noin teletappi
Kertoivat kylillä, että aapeellä on peräti 2 senttinen juhlakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeellä on jakkara kovassa käytössä.
Hakkaan sut.
Pikkumiehet ketään hakkaa.
Mis asut?
Vttu että sä pyörit kohta
Pois pyörimästä sieltä hoitajan jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Kertoivat kylillä, että aapeellä on peräti 2 senttinen juhlakunnossa.
Homo olet.
Oikein saastainen sellainen.
ressukka setämies noin 50-6o vuotias on aloittaja, joka kiusaa nuoria miehen alkuja
Sanoivat kaupassa, että aapee on miehiin kallellaan.
viikon paras "elämää suurempi kysymys" mikähän on oikea vastaus...
Vierailija kirjoitti:
viikon paras "elämää suurempi kysymys" mikähän on oikea vastaus...
Vastaus on yksi seitsemästä ķääpíöstä.
Taas. Ikuinen jankkaaja. Edelleen, hyvän pituinen olet.
Pikkumiehet ketään hakkaa.