Miehet ovat epämiellyttäviä
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo, että näyttää kuumailmapallolta ja vihjaa ettei ulkomuoto viehätä, mutta sitten r a i s k a a? Eli vaan esittää ettei kiinnosta, mutta oikeasti saalistaa kuin viidakon eläintä. Ihme apinoita!
Suhun nyt ei koskisi edes tilastokärkeä pitävä irakilainen.
No sen vuoksihan se onkin niin kiukkuinen. Pakko etsiä vikaa muualta kuin katsoa sitä muodotonta kissanaista peilissä.
Incelin wet dream ja viha on eri asia kuin naisten kokema pahoinpitely miesten taholta. Tämä on naisten palsta eikä tämä ole tarkoitettu incelien kitinää varten.
🤣🤣
Voi hellan lettas kun on kiukkusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo, että näyttää kuumailmapallolta ja vihjaa ettei ulkomuoto viehätä, mutta sitten r a i s k a a? Eli vaan esittää ettei kiinnosta, mutta oikeasti saalistaa kuin viidakon eläintä. Ihme apinoita!
No sen vuoksihan se onkin niin kiukkuinen. Pakko etsiä vikaa muualta kuin katsoa sitä muodotonta kissanaista peilissä.
Incelin wet dream ja viha on eri asia kuin naisten kokema pahoinpitely miesten taholta. Tämä on naisten palsta eikä tämä ole tarkoitettu incelien kitinää varten.
🤣🤣
Niin? Ja sinä tulit kuuntelemaan. Mulla on vaan sellainen persoonallisuus.
Täällä taas elämäänsä pettyneet karvaiset ja hylätyt naiset valittavat miehistä. Niistä joita haluavat, mutta eivät niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas elämäänsä pettyneet karvaiset ja hylätyt naiset valittavat miehistä. Niistä joita haluavat, mutta eivät niitä saa.
Et tiedä naisten elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
HYI! 🤣🤣
Katkerien Sillihiivavittujen kokoontumisajot taas kerran
😂😂😂😂😂
Ja suvakkilutkalesbomode siunaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten täytyisi harjoitella käsien pesemistä ja julkisilla paikoilla käyttäytymistä.
Kun miettii mitä naiset täälläkin huutelee, niin kyllä naisten tulisi muistella mitä ne käytöstavat taas ovatkaan.
Opetelkaas ne, niin voi sen siiderillä levitetyn hanurin tukkia taas joogapöksyihin ja luulla olevansa niin nätti.
Et siis toviin ole nähnyt naisia muualla kuin palstalla
Ei täällä näe naisia.
Kiva jutella täällä miesten kanssa, kun tulin nimenomaan naisten palstalle. Mitä nämä miehet täällä tekevät? Eivät pääse tätä lähemmäksi naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
HYI! 🤣🤣
Juuri sitä varten, että pysytte kaukana. Tykkään olla rauhassa.
Toki olen mukava jos joku osaa myös olla rauhassa eikä ole kuin pikkupoika hiekkalaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jutella täällä miesten kanssa, kun tulin nimenomaan naisten palstalle. Mitä nämä miehet täällä tekevät? Eivät pääse tätä lähemmäksi naista?
Ei kai kukaan pakota sua aloittamaan sitä suunsoittoa, tai sekaantumaan muiden suunsoittoon? Ei missään sanota tämän olevan naisten palsta. Yhtälailla voisi väittää internetin olevan miesten. Tai jenkkien.
Opetelkaa keskustelemaan asiallisesti, kaikki. Vika on teissä jokaisessa suunsoittajassa, eikä ku sipäisyys ole mikään sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle sääntö jonka mukaan tämä on naisten palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmiset vaivaa? Olette aivan umpihulluja jokainen, ettekä tajua olevanne täysin samanlainen kuin se kuvittelemanne vastapuoli.
Juuri näin. Vastenmielistä tällainen vihaaminen ja rähjääminen. Lääkkeitä ja terapiaa tarvitsisovat ja paljon. Kyllä tässä on paljon mukavampaa elää sovussa ja yhdessä, naiset ja miehet. Hulluus on siellä omassa päässä, muistakaa se.
Mitä ihmettä, näenkö myös naisia vastuuttavaa kritiikkiä palstalla, mitä tämä tällainen on. Jotain aitoa feminismiäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on silloin kun incell huutelut ei toimi. Tulee kiukku ja halutaan kaikki miehet pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehillä ei ole ovulaatiota. Ei täällä mitään siemensyöksylaskuriakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehillä ei ole ovulaatiota. Ei täällä mitään siemensyöksylaskuriakaan ole.
Niin mutta mikä tästä tekee jonkunlaisen ovulaatiollisten palstan? Osaatko selittää? Joku vauva palstan nimessä? Missä täällä keskustellaan vauvoista kun tuo asialle omistettu osastokin on käytännössä kuollut eli ei kiinnosta edes teitä ovulaatiollisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmiset vaivaa? Olette aivan umpihulluja jokainen, ettekä tajua olevanne täysin samanlainen kuin se kuvittelemanne vastapuoli.
Juuri näin. Vastenmielistä tällainen vihaaminen ja rähjääminen. Lääkkeitä ja terapiaa tarvitsisovat ja paljon. Kyllä tässä on paljon mukavampaa elää sovussa ja yhdessä, naiset ja miehet. Hulluus on siellä omassa päässä, muistakaa se.
Mitä ihmettä, näenkö myös naisia vastuuttavaa kritiikkiä palstalla, mitä tämä tällainen on. Jotain aitoa feminismiäkö.
Normaalia naiseutta ja ihmisyyttä tämä on. Täytyy muistaa, että tänne pesiytyvät ongelmaihmiset eivät edusta sitä normaalia osaa naisista, tai miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihan seuraus on naisviha.
Höpö höpö, pikku paska. Te miehet olette tappaneet, rskanneet ja orjuuttaneet meitä vuosituhansia ja nyt tuli loppu. Some toi teidät nilviäiset esille ja näkyviksi, ja sillä teidät murskataan.
Ehkä joku voisi, mutta sinä et. Et uskaltaisi edes katsoa minua silmiin, saati sitten puhua minulle.