Ei ole mitään tylsempää ja TAVIKSEMPAA kuin voileipäkakku yo-juhlissa
Kommentit (41)
Minä rakastan voileipäkakkuja. Ensinnäkin ne ovat ostettuna kalliita ja toisekseen itsetehtynä isotöisiä. Niinpä epäilen, että harva niitä arkena syö. Toki jos haluaa järjestää juhlat, joiden tarjoituille naureskellaan takanapäin vuosikaudet, kannattaa tarjota raikkaita voileipiä.
Muista kritisoida voileipäkakkutarjoilua kovalla äänellä kun menet lauantaina yo-juhliin.
Ehkä ei, mutta se on yleensä järkyttävän hyvää. Syön sitä paljon, aina kun tarjoutuu mahdollisuus, eli en kovin usein. Viime kuussa ristiäisissä mässäilin savukala-voileipäkakulla oikein urakalla. Niin ne muutkin, kyllä kelpasi. :)
Lusikoitavat tai haarukoitavat syömiset ovat vähän hankalia ( yleensä porukkaa seisoo paljon). Sormisyötävät ovat käteviä tämän tyyppisissä juhlissa. Ellei ole istuva ateriointi kaikille.
Mun tapailumies sano, että tee minulle voileipäkakku.
No minä sanoin, että osta tarvikkeet siihen. Meni suu suppuun hyvin äkkiä.
Ja sinulle ei tarjota sitäkään! Eihän sinua ikinä kutsuta minnekään.
V__tuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Muista kritisoida voileipäkakkutarjoilua kovalla äänellä kun menet lauantaina yo-juhliin.
Tai jätä vaan ottamatta, jollet pidä. Numeroa asiasta ei kannata tehdä, paljastat vain käytöstapojen puutteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä Alku.
Ap ta ei onneksi kutsuta minnekään.
Voileipä kakku on siitä kummallinen tarjottava, että täällä sitä haukutaan aina vanhanaikaiseksi, ja ihmetellään, kuka sitä syö. Kuitenkin joka juhlissa se loppuu aina ensimmäisenä, ja teki sitä miten paljon hyvänsä, niin kaikki menee. Meillä on joka juhlissa ollut voileipäkakkua, ja vaikka meillä on ollut miten hienot leipomukset muuten, niin sitä aina kehutaan eniten ja moni muistelee jälkeenpäinkin, miten hyvää se oli.
Vierailija kirjoitti:
Voileipä kakku on siitä kummallinen tarjottava, että täällä sitä haukutaan aina vanhanaikaiseksi, ja ihmetellään, kuka sitä syö. Kuitenkin joka juhlissa se loppuu aina ensimmäisenä, ja teki sitä miten paljon hyvänsä, niin kaikki menee. Meillä on joka juhlissa ollut voileipäkakkua, ja vaikka meillä on ollut miten hienot leipomukset muuten, niin sitä aina kehutaan eniten ja moni muistelee jälkeenpäinkin, miten hyvää se oli.
Joo niimpä, kaikki juhlat missä itsekin olen ollut niin voileipäkakku on ollut se suosituin! Normi kermakakkua ei juuri kukaan tunnu kaipailevan tai kehuvan mutta voileipäkakkua kehutaan aina. En ymmärrä mitä vanhanaikaista siinä on, käytännössähän se riippuu siitä koristeleeko sen ns trendikkäästi vai ysärityyliin...
Ikäänkuin aina pitäisi olla enemmän, parempaa,erikoista........yhdessäolo ja lapsen juhla,sillä on merkitystä.
Onnea kaikille valmistuneille ja vaikka ei olisi juhliakaan niin olette saavuttaneet yhden elämän etapin.
ONNEA🎉🎉🎈🎊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä Alku.
Kummalta?
Voileipäkakut ovat kaikenlaisten juhlien suursuosikki.
Ne erikoiset viritelmät vasta hirveitä ovat.
Voileipäkakku on aina ollut ja tulee aina olemaan juhlapöydän aatelia. 👌
Se on hyvää. Ei tarvii olla mitään jännittävää. Jos on hyvin tehty voileipäkakku... :P
Voithan aina keksiä itse jotain muuta, mutta mitä?