Helsingin Englantilaisen koulun nykytilanne?
Vieläkö sinne pitää ilmoittautua synnytyslaitokselta? Vieläkö sinne on älykkyystestit? Vieläkö sieltä lentää pihalle huonosta käytöksestä? Vieläkö opetus on huipputasoa? Vieläkö siellä on työrauha?
Ainoa asia mitä tiedän on, että sisaret eivät enää opeta. Onko teillä lapsia siellä, tai tunnetteko Englantilaisen koulun oppilaita? Millainen on TES vuonna 2026?
Kommentit (33)
Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭
Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap
Ainakaan lukio ei ole erityisen kovatasoinen.
Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.
Vierailija kirjoitti:
Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭
En usko että pienistä lapsista selviää älykkyys niin helposti. Osa peittää vaikean luonteensa 😁
Olen enemmän huolissani noiden lasten vanhemmista.
Odotit vastauksia suomenkieliseltä palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Sairaita kommentteja.
Odotit ihailua ja kehuja 🦧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭
Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap
Ai niin kuin äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.
Näin. Tuohan on se vaihtoehto ennen kotimaahan sukulaisille lennättämistä
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.
Höpö höpö, sinne oli seula ja matkalla potkittiin koulusta pois jos ei käyttäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän huolissani noiden lasten vanhemmista.
Niin, heidät todella pannaan töihin!
Vierailija kirjoitti:
Odotit vastauksia suomenkieliseltä palstalta?
Englantilaisessa koulussa on vaativa suomen opetus.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita kommentteja.
Olet vauva-palstalla, 90% kirjoittajista on avun tarpeessa eli turha odottaa TES:stä älyllistä keskustelua. Hyvä että nämä ovat läpäisseet heikompitasoisen suomalaisen peruskoulun rimaa hipoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭
Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap
Ai niin kuin äitisi?
Hämmästyin, jos hän olisi täällä. Ap
Taitaa olla yksityisen opetusalan TES käytössä
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yksityisen opetusalan TES käytössä
TES = The English School. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan lukio ei ole erityisen kovatasoinen.
Sehän selviää käymällä läpi ihmisten yo-arvosanoja.
Kukaan ei tunne ketään?