Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Englantilaisen koulun nykytilanne?

Vierailija
28.05.2026 |

Vieläkö sinne pitää ilmoittautua synnytyslaitokselta? Vieläkö sinne on älykkyystestit? Vieläkö sieltä lentää pihalle huonosta käytöksestä? Vieläkö opetus on huipputasoa? Vieläkö siellä on työrauha?

 

Ainoa asia mitä tiedän on, että sisaret eivät enää opeta. Onko teillä lapsia siellä, tai tunnetteko Englantilaisen koulun oppilaita? Millainen on TES vuonna 2026?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunne ketään?

Vierailija
2/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭

Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap

Vierailija
4/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan lukio ei ole erityisen kovatasoinen.

Vierailija
5/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.

Vierailija
6/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭

En usko että pienistä lapsista selviää älykkyys niin helposti. Osa peittää vaikean luonteensa 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän huolissani noiden lasten vanhemmista.

Vierailija
8/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotit vastauksia suomenkieliseltä palstalta?

Vierailija
10/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita kommentteja.

Odotit ihailua ja kehuja 🦧

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭

Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap

Ai niin kuin äitisi?

Vierailija
12/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.

Näin. Tuohan on se vaihtoehto ennen kotimaahan sukulaisille lennättämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei vaadita englantia ainakaan äidinkielen tasoisesti. Aika köpöä kieltä ohi kulkiessa kuullut. Ennen tuonne laitettiin häirikkölapset laitettavaksi kuriin. Nykyhetkestä en tiedä. Ulkomaalaisia oppilaita.

Höpö höpö, sinne oli seula ja matkalla potkittiin koulusta pois jos ei käyttäytynyt.

Vierailija
14/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmän huolissani noiden lasten vanhemmista.

Niin, heidät todella pannaan töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotit vastauksia suomenkieliseltä palstalta?

Englantilaisessa koulussa on vaativa suomen opetus.

Vierailija
16/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita kommentteja.

Olet vauva-palstalla, 90% kirjoittajista on avun tarpeessa eli turha odottaa TES:stä älyllistä keskustelua. Hyvä että nämä ovat läpäisseet heikompitasoisen suomalaisen peruskoulun rimaa hipoen.

Vierailija
17/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselet vauvalta kokemuksia koulusta jonne on älykkyystestit 😂 Mahtaako täältä löytyä sellaista tietoa 🤭

Täällä on ihmisiä laidasta laitaan. Ap

Ai niin kuin äitisi?

Hämmästyin, jos hän olisi täällä. Ap

Vierailija
18/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yksityisen opetusalan TES käytössä

Vierailija
19/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla yksityisen opetusalan TES käytössä

TES = The English School. Ap

Vierailija
20/33 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan lukio ei ole erityisen kovatasoinen.

Sehän selviää käymällä läpi ihmisten yo-arvosanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä