Mitä merkittäviä innovaatioita tai taloustieteellisiä teorioita Nalle Wahlroos on tuottanut?
Kommentit (134)
Niin, itse en ymmärrä mihin hänen fanitus perustuu. Jos minulla olisi tarve fanittaa jotain rikasta niin keksisin monta paljon parempaa ehdokasta.
Jokin aika sitten oli hesarissa juttu koneen fiksusta ja sivistyneestä omistajasta, jossa kertoi koneen puolustavan monimuotoisuutta. Eipä näkynyt oikestosetien kehumista ja ylistämistä että ottakaa tästä mallia ja kuunelkaa kuinka fiksua puhetta.
Purra vinkuu 8 miljoonaa energiatukea turpeelle. Älytöntä sinällään koska turvetta ei voi nykyisissä kaasutusvoimaloissa hyödyntää. Kehitys ajoi ohi sillä aikaa kun PS kahmi itselleen meidän verorahat annettavaksi miljonääreille.
Ja tämån vuoksi hallitus ei saa aikaan enää mitään. Yleensä tässä kohtaa on jätetty eronpyyntö, mutta eihän Petteti. Hänestä on kivaa leikkiä pääministeriä, palkka on hyvä ja voi Purran jäkättäessä piirrellä luonnosta droonitiedotteeseen. Kannessa Petteri lentää droonilla kuten cowboy tunnetussa klassikkoelokuvassa ydinpommilla.
Nallesta ei ole minkään työn tekijäksi. Voi lukita suoraan hullujen huoneelle.
Walhroosin isä oli aikoinaan Kauppa-ja teollisuusministeriön kansliapäällikkö, eli sosiaalista mobiliteettiä löytyy. Aikansa nepo-vauva siis, joten ei uusi juttu sekään.
Teki rutosti rahaa urallaan. Sopii yrittää tehdä saman perässä...
Miten Suomi saadaan pääoman kiltiksi mallioppilaaksi. Tarvitaan EK ja Orpo.
Ei ole keksinyt mitään. On vain sukupolvensa eduataja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkä tämä on auttanut reaalitaloutta? Perustiko uuden Nokian? Ei muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Walhroosin isä oli aikoinaan Kauppa-ja teollisuusministeriön kansliapäällikkö, eli sosiaalista mobiliteettiä löytyy. Aikansa nepo-vauva siis, joten ei uusi juttu sekään.
Miten Wahlroosin isä tähän liittyy? Isä sai Kekkosen Suomessa eläkeviran, kun oli juomisella pilannut uransa liike-elämässä.
Rahavainu oli omaa luokkaansa. Teoreetikot ovat sitten oma juttunsa. Paikkansa heilläkin taloustutkimuksen saralla.
Sehän on venepakolainen ja veropakolainen. Ei saavutuksia.
Ei sen tölväisyjä kannata edes lukea. Samaa hokee aina.
Miksi pitäisi tuottaa yhtään enempää kuin sinunkaan? Ei hän ole mikään akateeminen tutkija vaan liikemies.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse en ymmärrä mihin hänen fanitus perustuu. Jos minulla olisi tarve fanittaa jotain rikasta niin keksisin monta paljon parempaa ehdokasta.
Jokin aika sitten oli hesarissa juttu koneen fiksusta ja sivistyneestä omistajasta, jossa kertoi koneen puolustavan monimuotoisuutta. Eipä näkynyt oikestosetien kehumista ja ylistämistä että ottakaa tästä mallia ja kuunelkaa kuinka fiksua puhetta.
Kone tukee kulttuuriakin. Missäs on Nallen hyväntekijyys?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, miten hän teki sitä rahaa? Oli kuukausipalkkainen tavallinen asuntovelkainen pankinjohtaja ja yhtäkkiä rikastui. Miten hän rikastui?
Nalle yritti sopia nuorisoporukkaan heittäytymällä taistolaiseksi, mutta eihän suurperijällä, autistilla ja haitulaviiksellä mitään mahkuja ollut.
Veikkaan että hän puskee näitä "otitko menevä biletyttö huomioon ne kiltit pojat" -aloituksia samalla kun orjat pöyhii rahaa hangolla rahasäiliössä. Onko hänellä puolisoa tai lapsia vai onko hän todellakin kaappihomo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tuottaa yhtään enempää kuin sinunkaan? Ei hän ole mikään akateeminen tutkija vaan liikemies.
Ei se tuotakaan kuin soopaa suusta.
Voisin alkaa kulissivaimoksi miljönäärihomolle. Tosiaan luonne ja käytös on valttia, kimpassa esiinnytään muodollisissa tilaisuuksissa, elätät minut jne, mutta seksit kumpikin hoitaa tahollaan. Mua ei tosin seksi kiinnosta yhtään. Osta mulle kullattu Satisfyer ja luksusliukkaria niin pärjätään hienosti!
Vierailija kirjoitti:
Nalle on maksanut veroja suomeen kymmeniä miljoonia
Tieto on ihan julkinen, että siitä vaan tarkistamaan
Niin on moni muukin.
Verojen maksaminne kun ei ole vapaaehtoista.
Ruotsi kutsui kun verojen maksu alkoi tökkimään.
Norja ei häntä kiinnostanut koska varallisuusvero.
Nalle on se pakollinen Kokoomuksen kickstart ennen vasleja.
Enää 11 kk aikaa ja hallitus ollut Purran takia jo 8 viikkoa toimintakyvytön.