Onko se muka 'huonoa palvelua' jos elokuvateatterin henkilökunnalta ei saa tietää jonkin elokuvan juonesta?
Työskentelen kyseisellä alalla, ja olen saanut kuulla kunniani siitä kun en ole osannut kertoa asiakkaalle mitä jossain elokuvassa tapahtuu. Pitäisi osata jokaikisen pikku ulkomaalaisen elokuvan juonet osata jne., tai olettavat että olet katsot tosi paljon elokuvia koska olet alalla. Olen toisinaan vaan lukenut kyselijöille jonkun netissä löytyvän synopsiksen, mutta ongelma on, että suurin osa näistä on todella huonosti kirjoitettuja.
Jos saan viisi minuuttia aikaa tehdä taustatyötä, niin silloin pystyn kertomaan elokuvasta tosi vivahteikkaasti vaikken olisi ko. elokuvaa nähnyt, mutta ongelma että elokuvia on tosi paljon, eikä minulle a) makseta semmoisesta, eikä b) asiakkaalla ehkä ole viisi minuuttia aikaa. Ois nimittäin muutakin tekemistä, tekniikkaa tms.!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jos menen ravintolaan, ja kysyn mitä annokset ovat, niin kyllä odotan henkilökunnan osaavan kertoa yksityiskohtaisesti ruokien sisällöstä ja valmistuksesta, miksi ihmeessä leffateatterissa asian olisi oltava eri? En odota, että työntekijät osaisivat kaikki juonenkäänteet kerrata, mutta kyllä nyt jonkinlainen käsitys juonesta ja tyylistä kuuluu asiakaspalveluun.
No sitten palautetta teatteriin, että tällaista palvelua toivotaan. Siinähän leffateatteri kouluttaa työntekijät. Tulee sitten näkymään lippujen hinnoissa. Vai meinasitko, että työntekijä omalla ajallaan opettelisi?
Eipä ole koskaan tullut mieleen kysellä kassalta elokuvien tietoja, silloinkaan kun liput lunastettiin vielä siitä. Mutta pari vuotta sitten, kun ostin Stockan palvelupisteestä Hullujen Päivien lippupakettia, niin myyjä ihan oma-aloitteisesti mainitsi rupattelutyyliin yhdestä elokuvasta (Madeleinen Pariisi), että tykkäsi. Ja kävinkin katsomassa sen myöhemmin ja pidin itsekin.