Voiko kamalamman makuista grillattavaa olla kuin vegemakkara
Limainen pinta ja suutuntuma, sitten se maku ..... miksi tällaista myydään makkarana kun tuote ei sisällä edes lihaa?
Kommentit (53)
VÄÄ VÄÄ KUKAAN EI PAKOTA SYÖMÄÄN VEGEMAKKARAA MUT KIUKUTTAA ETTÄ SELLAISIA ON VÄÄ VÄÄ ÄITIIII!
En ole koskaan maistanut vegemakkaraa. Sen verran olen vegetuotteita alennuksella ostanut, että olen huomannut niiden olevan niin pahoja, ettei kannata rahaa tuhlata roskaan.
Jonkun kasvis--"chorizon" söin pari vuotta sitten uteliaisuuttani ja se oli ihan hyvä, voisin syödä toistekin. Sitten taas muutama vuosi sitten maistamani soijanakit olivat lähes syömäkelvottomia. Ei noita itse tule ostettua, mutta jos tarjolla on niin maistelen kyllä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vegenakkkiiiiii!!!!
Kaikki mukaan!
Sehän on nakko.
Joku vegemajoneesi menettelee, mutta sitten olen jäänyt miettimään millä epäterveellisellä lisäaineella se terveellinen kananmuna onkaan siinä tuotteessa korvattu.
Mielestäni lähes kaikissa teollisissa vegetuotteissa on tämä sama ongelma. Korvataan se terveellisempi eläinperäinen ainesosa jollakin epäelintarvikkeella siis ollen kemikaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkuperäinenkin tuote on käytännössä suoleen survottua teurasjätettä jolle paras käyttö on pihan perälle hautaaminen, niin tarvitseeko tuollaisesta lähteä enää mitään kasvisversiota tekemään?
Tämä.
Ap vois täytättää suolensa lähimmällä persulla niin olis kaks tyytyväistä Reijosta siinä sitten.
Älä tyrkytä omia tapojasi, vekepelle.
Vierailija kirjoitti:
VÄÄ VÄÄ KUKAAN EI PAKOTA SYÖMÄÄN VEGEMAKKARAA MUT KIUKUTTAA ETTÄ SELLAISIA ON VÄÄ VÄÄ ÄITIIII!
Tunge sinä siellä suuhusi suurta herkkuasi mautonta kumi-tofua ja älä itke.
Sianliha-valmisteinen makkara/pihvi on pahaa, mutta nauta maistuu.
Kasvispihvit on tosi hyviä mutta vegenakkimakkarat taas......
Vege ei itseasiassa ole terveellisempi kun paskaa makua on häivytetty lisäaineilla.
Hajuhan on ainetta, eikö. Veikkaan että grillattu Reijonen on kyllä paljon paskemman makuista.
-savusukeltaja
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kasvis--"chorizon" söin pari vuotta sitten uteliaisuuttani ja se oli ihan hyvä, voisin syödä toistekin. Sitten taas muutama vuosi sitten maistamani soijanakit olivat lähes syömäkelvottomia. Ei noita itse tule ostettua, mutta jos tarjolla on niin maistelen kyllä kaikkea.
Minä ostin kasvispepperoniviipaleita. Kyllä sen yhden paketin söi, mutta minua häiritsi siinä hyvien mausteiden ohella kypsymättömien vehnäjauhojen maku. Ei mennyt minulla jatkoon, sama kuin sotkisi itse mausteita vehnäjauhoon ja käyttäisi nopeasti paistinpannulla. Makuelämys olisi sama ja tulisi paljon halvemmaksi. Jatkan tavallisen pepperonin ostamista.
„Makkara“- sana ei tarkoita vain lihaan liittyvää tuotetta. Makkara on ruoka-aine joka massana pakataan pitkulaiseen pakettiin. Joskus pitää keittää, joskus ei.
Sisällä saa olla mitä vaan ja se on silti makkara. Voi olla juustoa, lihaa, lihan kaltausta massaa, jauhoja tai niitä kasviksia.