Voiko Doven asteittain ruskettavaa käyttää myös kasvoihin, siis sitä mikä tarkoitettu vartalolle vai
miten koostumus poikkeaa erityisesti kasvoille suunnatusta voiteesta... joka siis pienempi ja kalliimpi.. Itsellä on tota vartalovoidetta ja en raaskis ostaa sitä pikkuputelia oheen ellei siinä nyt oikeasti jotain eri jujua..
Kommentit (12)
ihan ok toimii. Täytyy vaan levittää tarkasti esim. kulmakarvojen ympärille.
mulla käytössä ja hyvin toimii. 2-3vrk:n käytön jälkeen kasvoilla on luonnollisen näköinen rusketus :) Olen laittanut aamuin illoin.
Itselläni on tuota Dovea (sekä vartalo- että kasvovoide) ja homma toimii muuten hyvin, mutta koko selkään en saa sitä levitettyä. Ei kädet riitä.. :o(
Eli jos ensin rasvaa vartalon, ja sitten naaman, niin aika tarkka saa olla ettei jotain kohtaa kaulasta rasvaa kahteen kertaan. Se olisikin hienoa kun kaulassa menisi ruskettuneempi raita...
Nähtävästi siinä on niitä ruskettavia aineita sen verran vähän, että rajoja ei tule samoin, kuin itseruskettavilla aineilla.
On kyllä verraton aine tuo Dove. En ole käyttänyt, kuin satunnaisesti pari kertaa viikossa ja kuitenkin eron entiseen huomaa selvästi. Kroppa on paljon paremman näköinen, kun ei ole niin kalpea.
niin suihkussa ollessani väkisin jää sormen jälkiä ihoon ja sit o aivan kauheen näköinen. Siis levitättekö siuhkusaippuan vaan ettekä hinkkaa ollenkaan. Mä oon aina hinkannu ensin ihoa, josta muuten lähtee ihan sikana kuollutta ihoa ja sen jälkeen sitten " saippuoin" .
Kai mulla sit on niin outo iho. En voisi kuvitellakaan olevani hinkkaamatta ihoa, siihenhäön kertyy hirvee määrä moskaa...
näköistä, mikä yleensä tulee itseruskettavilla.
vielä laitatteko sen suihkun jälkeen? Entä kasvoille, juuri meikinpesun jälkeen vai? Minäkin ostin sitä ja aion kokeilla!
on muutenkin sopiva koostumukseltaan, ei liian paksua.
ja tottakai vasta suihkun jälkeen se voide.... ??
aluksi laitoin sitä vartalolle tarkoitettua kasvoille ja tulos oli epätasainen vaikka kuinka huolellisesti laitoin... Ostin sen kasvoille tarkoitetun ja oli tasainen tulos, en sitten tiedä mistä moinen johtuu..