TEMU-tilaajia tulee veetuttamaan heinäkuussa käyttöön otettava tullimaksu
Kohta ei ole enää mitään järkeä tilata muutaman euron krääsäpaketteja kun jokaisesta erästä tulee maksettavaksi 3 euron tullimaksu, hah että mä nauran!
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi tullimaksu hoituu?
Temu maksaa Ursulalle voitelurahat, jotta pääsee näille kulmille myyymään. Homma toimii kuin mafia konsanaan.
Niitä voitelurahoja kutsutaan ihan normaaleiksi tulleiksi. Asiakas maksaa.
Mä ostan SPR:ltä. Sieltä löytyy tosi hyvin laatumerkkejä ja vintagea. Alusvaatteet ja sukat Sokokselta, pientä ylellisyyttä.
Joku kolmen euron lisämaksu vaikuta missään.
En ole tarvinnut Teemua mihinkään. Kun ostan kohtuullisesti ja vain sen mitä tarvitsen niin ei ole liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Joku kolmen euron lisämaksu vaikuta missään.
Jos se on per tuote niin onhan sillä jo merkitystä. Pitää tehdä isoja tilauksia
Hahah mulla ei edes oo mennyt mitää 3 euron tullimaksua vaikka tullut jo muutama tilaus tässä kuussa.
Just katselin kivoja dildoja ja vertasin hintoja kaalimatoon. Täysin samat dildot maksaa kaalimadossa 5-6 kertaa enemmän. Ei mitään järkeä ostaa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan SPR:ltä. Sieltä löytyy tosi hyvin laatumerkkejä ja vintagea. Alusvaatteet ja sukat Sokokselta, pientä ylellisyyttä.
Sama. Ja toinen mistä ostan on Tori.
Vierailija kirjoitti:
Just katselin kivoja dildoja ja vertasin hintoja kaalimatoon. Täysin samat dildot maksaa kaalimadossa 5-6 kertaa enemmän. Ei mitään järkeä ostaa Suomesta.
Temusta saa halvalla tosi hyviä dildoja, olen tilannut useita eri kokoisia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/98456670-c6cd-46c9-b4f1-6bbbdb5d9922
Ihan oikein. Älkää tilatko sieltä Temusta.
Minä ostin tori.fi vaatepaketin, missä useat housut, paidat ja kesä- ja juhlamekko. Kaikki tulevat käyttöön yht. 20 vaatetta ja maksoi 20 euroa eli 1e kpl. Ovat kaikki todella hyvässä kunnossa, eikä mikään kiinasta tilattua. Merkkeinä mm. Nosh, Nanso, Your face, O.I.S. En todellakaan osta mitään kiinakaupoista.