Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEMU-tilaajia tulee veetuttamaan heinäkuussa käyttöön otettava tullimaksu

Vierailija
27.05.2026 |

Kohta ei ole enää mitään järkeä tilata muutaman euron krääsäpaketteja kun jokaisesta erästä tulee maksettavaksi 3 euron tullimaksu, hah että mä nauran!

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Temua. Olen saanut sieltä ihan kevollisia ja kauniita vaatteita. Valikoima on valtava ja saan juuri sitä tyyliä ja väriä, jonka haluan. Lisäksi hinnat on hyvin kohtuullisia. Esimerkiksi viimeksi tilasin vaalean pitsineuletakin, kolme hienoa uimapukua, vaaleat farkut ja parit sandaalit sekä parit muovikorvikset. Kokonaishinta oli 58 Euroa. Pelkkä uikkari maksaa täällä helposti 30-50 Euroa ja valikoima on kapea. Siellä on kaikkia malleja kaikissa väreissä. Juhlamekon sain sieltä 15 Eurolla ja on tosi nätti. Ei nyt tietysti mikään luksusmekko, mutta vastaava olisi jossain Lindexillä 59 Euroa. 

Temun ongelma on toisaan se, että siihen jää koukkuun. Tekisi mieli tilata ja tilata. Nyt pidän jäähyä. tilasin pienellä aikaa neljästi ja tarkoituksella päätin, etten tilaa ennen syksyä. Tiukkaa tekee...

Minä ostin tori.fi vaatepaketin, missä useat housut, paidat ja kesä- ja juhlamekko. Kaikki tulevat käyttöön yht. 20 vaatetta ja maksoi 20 euroa eli 1e kpl. Ovat kaikki todella hyvässä kunnossa, eikä mikään kiinasta tilattua. Merkkeinä mm. Nosh, Nanso, Your face, O.I.S. En todellakaan osta mitään kiinakaupoista.

Vierailija
182/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi tullimaksu hoituu? 

Temu maksaa Ursulalle voitelurahat, jotta pääsee näille kulmille myyymään. Homma toimii kuin mafia konsanaan.

Niitä voitelurahoja kutsutaan ihan normaaleiksi tulleiksi. Asiakas maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan SPR:ltä. Sieltä löytyy tosi hyvin laatumerkkejä ja vintagea. Alusvaatteet ja sukat Sokokselta, pientä ylellisyyttä.

Vierailija
184/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kolmen euron lisämaksu vaikuta missään. 

Vierailija
185/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut Teemua mihinkään. Kun ostan kohtuullisesti ja vain sen mitä tarvitsen niin ei ole liian kallista.

Vierailija
186/192 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kolmen euron lisämaksu vaikuta missään. 

Jos se on per tuote niin onhan sillä jo merkitystä. Pitää tehdä isoja tilauksia 

Vierailija
187/192 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mulla ei edes oo mennyt mitää 3 euron tullimaksua vaikka tullut jo muutama tilaus tässä kuussa. 

Vierailija
188/192 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katselin kivoja dildoja ja vertasin hintoja kaalimatoon. Täysin samat dildot maksaa kaalimadossa 5-6 kertaa enemmän. Ei mitään järkeä ostaa Suomesta.

Vierailija
189/192 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan SPR:ltä. Sieltä löytyy tosi hyvin laatumerkkejä ja vintagea. Alusvaatteet ja sukat Sokokselta, pientä ylellisyyttä.

Sama. Ja toinen mistä ostan on Tori.

Vierailija
190/192 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katselin kivoja dildoja ja vertasin hintoja kaalimatoon. Täysin samat dildot maksaa kaalimadossa 5-6 kertaa enemmän. Ei mitään järkeä ostaa Suomesta.

Temusta saa halvalla tosi hyviä dildoja, olen tilannut useita eri kokoisia sieltä.

Vierailija
192/192 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/98456670-c6cd-46c9-b4f1-6bbbdb5d9922

Ihan oikein. Älkää tilatko sieltä Temusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi