Milloin kävit viimeksi hammaslääkärissä
Kommentit (23)
1.5. päivystävällä hammaslääkärillä.
2003. Hygienistillä/hoitajalla käynyt sittemmin. Ei ainuttakaan reikää ikinä elämässäni. Ikää 46
Viime lauantaina istuin hammaslääkärin tuoliin klo 8:30.
Lääkärissä? Siis sen henkilön sisällä? En ole päässyt kokemaan.
En muista
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Marraskuussa. Kerran vuodessa tulee automaattisesti tarkastusaika.
Tänään klo 8, paikka irtosi 2v sitten. Sain vihdoin aikaseksi mennä. Viimekerrasta 10+ vuotta.
Puoli vuotta sitten. Ei reikiä, yksi paikka koko elämän aikana. N54
Viime vuonna. Tänä vuonna hammashoitajalla kuten joka vuosi.
Noin 2 vuotta sitten kävin ensin hammaslääkärin tarkastuksessa ja sitten suuhygienistin puhdistuksessa. Pitäisi mennä taas - no jos syksyllä jaksaisi.
Puoli vuotta sitten. Kaksi krt vuodessa pitää käydä hurjan hammaskiven muodostuksen takia. Ei auta enää mikään suuhygienisti.
Marraskuussa. Nyt mietin varaanko ajan kun hieman lohkesi hampaasta mutta se ei vaivaa mitenkään. Marraskuussa tulee kuitenkin taas kutsu joten jos siihen asti kuitenkin annan olla. En tiedä, en osaa päättää. "Pikku homma, laitetaan kuntoon." Noin se hammaslääkäri sanoo kuitenkin joko nyt tai Marraskuussa.
Mun yli vuoden luvn terveytesi jonotus aika poistettiin ilman syytä, espoos näköjään ei haluta hoitaa mun reikii
Toukokuussa 2004. Sen jälkeen olisi pitänyt varata aika itse, sitä ennen pyysivät hammaslääkäriin vuosittain. Niin välinpitämätön olen hampaitteni suhteen, että en ole varannut aikaa kertaakaan. Vielä on jäljellä 3 hammasta ylhäällä ja 7 alhaalla. Ihan kohtalaisesti onnistuu syöminen edelleen. Karamellia syön urakalla ja hampaat pesen noin kaksi kertaa viikossa. M66
Kuukausi sitten, ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen.