Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyvät manikyyreissä?

Vierailija
26.05.2026 |

Olen pari kertaa käynyt. Ääliömäistä hommaa, todella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, millainen minä nyt sitten olen? Olen kotirouva, mieheni on johtavassa asemassa. 
Meillä on paljon erilaisia juhlatilaisuuksia, joten on kiva, kun kädet ovat esittelykunnossa samppanjalasia pidellessä.

Käyn myös jalkahoidossa ja pedikyyrissä, koska jalatkin saavat tuntua ja  näyttää hyvältä.

Sama juttu kosmetologin kanssa, n. kerran kuukaudessa käyn hänen luonaan ottamassa kasvohoidon ja kulmien värjäyksen. Kampaajalla käyn 6 viikon välein, koska kampaukseni on lyhyt.

Ja kehtaat vielä kertoa tuon?

Kyllä, ei mitään ongelmaa. Mainittakoon nyt, etten asu Suomessa ( en kyllä Dubaissakaan) ja kotirouvana (jos siis sitä tarkotit) olo on ihan normaalia menestyvän miehen perheessä. Enemmän joutuisi selittelemään, jos ei olisi kotirouvana, että eikö miehelläsi ole varaa pitää vaimoa kotona :D.

Mies maksaa naiselle?

Vierailija
22/23 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä esim. oon käynyt oman kynnen vahvistuksessa (geelilakkaus), on vähentänyt mulla kynsien pureskelua. En muuten oikeastaan kauneuspalveluja käytäkään tai meikka/laita hiuksia. En jaksaisi kynsiäkään tästä syystä itse laittaa. Tulee kuitenkin aina pieni piristys kun on kynnet huollettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manilyyri on vararakkaitten harrastuksia. Ei niihin köyhillä ole varaa.

Helpostihan sen tekee itse ihan ilmaiseksi/pikkurahalla. Tarvitaan kynsiviila, appelsiinipuutikku, käsivoide, kynsilakka ja poistoaine. 

1. Aloita pesemällä kädet/kynnet huolellisesti saippualla, jos kädet on karheat tee kuorinta kuorintavoiteella.

2. Työntele pehmenneet kynsinauhat varovasti appelsiinipuutikulla taaksepäin siisteiksi.

3. Viilaa kynnet haluamaasi muotoon.

4. Rasvaa kädet ja kynsinauhat käsivoiteella, anna imeytyä hetkinen.

5. Pyyhi kynsilakanpoistoaineella rasva pois kynsistä.

6. Lakkaa kynnet haluamallasi kynsilakalla ja anna kuivua kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä